Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
skechers_retail_journal_2-1024x680-1

Grupa Kapitałowa IMS wdrożyła Audiomarketing i rozwiązania Digital Signage w Skechers

Grupa Kapitałowa IMS wdrożyła audiomarketing i rozwiązania Digital Signage w spółce SportsDelite Sp. z o.o., która jest wyłącznym partnerem franczyzowym amerykańskiej marki Skechers w Polsce.

Rozwiązania marketingu sensorycznego w dwóch salonach

Audiomarketing, czyli pasująca do charakteru marki i jej celów biznesowych muzyka do sklepu, rozbrzmiewać będzie w dwóch punktach Skechers – w salonach znajdujących się w: Centrum Janki oraz Atrium Targówek. Ponadto specjaliści IMS zainstalowali w punktach Skechers system nagłośnienia oraz rozwiązania z zakresu Digital Signage – monitory reklamowe pozwalające na korzystanie z nowoczesnych możliwości promocji i budowania pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży, jakie oferuje video marketing.

skechers_retail_journal_3-1024x683-1

Unikanlna playlista

Muzyka do sklepu dostarczana przez specjalistów IMS to gwarancja unikalności – dla każdej marki eksperci tworzą bowiem specjalną playlistę idealnie wpisującą się w charakter brandu oraz jego salonów. Jak pokazują badania, taka oprawa jest niezwykle istotna, bowiem aż 90% klientów wybiera obiekt, w którym gra muzyka (Business Background Music Elevates Customer Experiences – July 28, 2017). Wyjątkową atmosferę miejsca sprzedaży dopełniają monitory reklamowe będące częścią systemu digital signage. Umożliwiają one wyświetlanie atrakcyjnego kontentu, w tym materiałów promocyjnych. Wykorzystanie najnowocześniejszych rozwiązań Digital Signage jest ważne, ponieważ 8 in 10 klientów poleci sklep, jeśli jego oprawa wizualna, dźwiękowa i zapachowa będzie sprawiała im przyjemność (wg badania Walnut Unlimited, Elevating The Customer Experience, The Impact of Sensory Marketing, 2019).

skechers_retail_journal

Skechers to kultowa amerykańska marka butów sportowych i codziennych, wieczorowych i casualowych, które dostępne są w ponad 100 krajach na całym świecie. Marka znana jest przede wszystkich z rozwiązań technologicznych, w tym specjalnych wkładek, dzięki którym jej obuwie charakteryzuje się niezwykłą lekkością i wygodą. Wspomniane lokalizacje to początek budowy sieci sprzedaży Skechers przez Sports Delite.

Grupa Kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

Więcej o IMS tutaj.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO – OBSERWUJ NAS NA: