Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
voegele_shoes_retail_journal

IMS wdraża Audiomarketing i Aromamarketing w sklepach Voegele Shoes w Szwajcarii

Specjaliści IMS wdrażają audiomarketing i aromamarketing w sieci sklepów Voegele Shoes w Szwajcarii. Wdrożenie tych usług ma na celu stworzenie zapadającej w pamięć sensorycznej wizytówki marki Voegele Shoes, budującej w punktach sprzedaży miłą i przyjemną atmosferę.

Źródło: CCC

Aromamarketing – czyli marketing zapachowy to usługa, w ramach której Eksperci IMS dobrali nuty zapachowe, które mają oddać charakter marki
Voegele Shoes . Marketing zapachowy wykorzystywany w salonach tego brandu ma ponadto za zadanie w pozytywny sposób pobudzać zmysły Klientów, uprzyjemniać im pobyt w sklepach oraz wydłużać jego czas.

Audiomarketing to usługa, w ramach której posiadający dużą wiedzę oraz doświadczenie w swojej pracy Specjaliści IMS, stworzyli dedykowaną marce Voegele Shoes playlistę, która będzie korespondowała z charakterem brandu.

Źródło: CCC

Marka w portfolio CCC

Voegele Shoes to marka obuwnicza, która w 2018 roku dołączyła do portfolio prężnie działającej Grupy CCC. CCC jest jedną z największych spółek obuwniczych w Europie Środkowej. Poprzez swoją spółkę zależną eObuwie.pl (na rynku szwajcarskim eschuhe.ch) Grupa CCC jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie działa w 29 krajach i posiada ponad 1 200 sklepów. Poza Polską sprzedaje buty m.in. w Czechach, Rumunii, na Węgrzech, na Słowacji, w Austrii, na Litwie, w Rosji, w Bułgarii, w Serbii, na Ukrainie, a także na Bliskim Wschodzie (np. Dubaj).

Źródło: CCC

Więcej o IMS tutaj.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO – OBSERWUJ NAS NA: