Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem

Hebe podsumowuje rok: prestiżowe lokalizacje, sklep internetowy i nowe marki

Jaki był dla Hebe ubiegły rok? Pełny nowości, rozwoju i zmian. Hebe stawiało na ekspansję, otwierając nowe lokalizacje w miejscach dogodnych dla swoich klientów na terenie całej Polski, a ofertę sieci dopełnił sklep internetowy www.hebe.pl. Postawiono na najnowsze trendy, rozwój marek własnych i ofertę kosmetyków naturalnych.

W 2019 roku sieć Hebe wzbogaciła się o 46 nowych lokalizacji, a ważnym momentem było uruchomienie w lipcu 2019 r. platformy e-commerce www.hebe.pl. Sklep internetowy stanowi uzupełnienie oferty sieci oraz pozwolił na dotarcie do klientów, którzy do tej pory nie mieli dostępu do drogerii w swojej okolicy.

273 sklepy

Rok 2019 sieć Hebe zamknęła posiadając łącznie 273 sklepy (w tym 245 drogerii i 28 samodzielnych aptek), będąc dostępną w lokalizacjach dogodnych dla swoich klientów. Dwie z największych drogerii zostały otwarte w prestiżowych warszawskich centrach handlowych – w Galerii Młociny oraz w CH Westfield Arkadia. Hebe rozwijało także koncepcję store in store m.in. z marką Revolution Makeup, a w drogerii w CH Westfield Arkadia również z marką Inglot.

hebe_namyslow_retail_journal

Nowoczesne rozwiązania w standardzie

Wszystkie nowo otwarte drogerie Hebe wyposażone zostały w nowoczesne rozwiązania, w tym ekrany LCD, na których wyświetlana jest aktualna oferta sklepu. Pozwoliło to na stałe prezentowanie szerokiej oferty promocyjnej oraz komunikację z klientami.

Oferta Hebe stale ewoluowała i była rozbudowywana o kolejne kategorie. Sieć śledziła najnowsze trendy, co ponownie zostało docenione w plebiscycie Drogeria Roku 2019. Poza szeroką ofertą kosmetyków na wyłączność, Hebe rozwijało również marki własne, m.in. Hebe Professional oraz Hebe Cosmetics, w skład której wchodzą: mydła w płynie, żele pod prysznic oraz szeroki wybór kremów do rąk i stóp.

Sieć Hebe w ubiegłym roku postawiła mocno na rozwój kategorii kosmetyków naturalnych, w tym produktów do makijażu. W ten sposób stała się jedną z pierwszych sieci mających szeroki wybór kosmetyków do makijażu opartych na składnikach naturalnych w stałej ofercie.