Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
galeria_tarnovia_retail_journal

CREAM: KappAhl zadebiutuje w Tarnowie

Pierwszy sklep marki modowej KappAhl w Tarnowie powstanie w Galerii Tarnovia. Nowy najemca dołączy do innych znanych sieci, które w tym obiekcie prowadzą swoje jedyne salony w mieście. Ponadto lokale po remoncie otwierają kolejne firmy.

Salon KappAhl zajmie 650 mkw. i zostanie otwarty w maju tego roku. Będzie się mieścił w lokalu przy wejściu głównym, w pobliżu Briju, CCC i Femestage by Eva Minge. Skandynawska marka ma obecnie niemal 400 sklepów w Europie. Firma oferuje modę dla całej rodziny i przywiązuje ogromną wagę do produkcji odzieży zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Wejście marki KappAhl do Galerii Tarnovia to kolejny duży sukces leasingowy. Jest to również znaczne wzmocnienie oferty centrum, ponieważ KappAhl to ceniona i lubiana sieć odzieżowa, która z pewnością przyciągnie nowych klientów. W trakcie intensywnych prac jest także zagospodarowanie strefy gastronomicznej i wkrótce poinformujemy o zmianach dotyczących części restauracyjnej – mówi Elżbieta Kutrasińska, senior leasing manager, CREAM Property Advisors, odpowiedzialna za podpisanie umowy.

Zmiany w centrum

Do zmian w centrum zalicza się również relokacja sklepu Vision Express. Sieć przedłużyła umowę najmu i pod koniec lutego zacznie działać w nowym lokalu o powierzchni 100 mkw., urządzonym zgodnie z najnowszym konceptem. Salon tego najemcy będzie się mieścić w niedalekim sąsiedztwie Biedronki. Z kolei w świeżo odnowionym salonie przywitała klientów firma Carry. Jej sklep znajduje się na parterze, tuż obok H&M.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu procesu rekomercjalizacji Galerii Tarnovia. Dzięki przemyślanej strategii odnosimy na tym polu sukcesy. Podpisana umowa zwiększa liczbę marek dostępnych na tarnowskim rynku jedynie w Galerii Tarnovia. Przypomnijmy, że od momentu przejęcia zarządzania Galerią Tarnovia w styczniu 2019 roku, eksperci CREAM Property Advisors wynajęli łącznie ponad 7 tys. mkw., co stanowi ponad 40 proc. powierzchni GLA. Do grona najemców dołączyli tacy najemcy, jak m.in.: Biedronka, Jysk, Femestage by Eva Minge. Przedłużono umowy m.in. z sieciami: New Yorker, Rossmann, Douglas, Deichmann czy CCC – podkreśla Michał Małecki, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych, CREAM Property Advisors.

Galeria Tarnovia działa na rynku od 2009 roku.  Przez te lata wypracowała pozycję centrum, w którym działają silne, międzynarodowe marki z jedynymi sklepami w Tarnowie. Oprócz H&M, New Yorker, Taranko, Femestage by Eva Minge czy Lee/Wrangler są to m.in.: Cinema 3D, Briju, Mały Robinson, Esotiq, Comffee House,  Doner Kebab, sala zabaw dla dzieci Akuku.

W Galerii Tarnovia na ponad 17 tys. mkw. powierzchni handlowej działa 60 sklepów. Centrum handlowe mieści się przy ulicy Krakowskiej 149. W 30-minutowej strefie oddziaływania Galerii Tarnovia mieszka przeszło 270 tys. osób, a w 10-minutowej strefie – blisko 90 tys. osób.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze: CNC, C360 oraz Sell Me, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości i przygotowanie obiektów do sprzedaży. Więcej informacji: www.cream-management.pl