Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
Żabka_Dworzec_Poznań_retail_journal_2

Żabka otworzyła nową placówkę na Dworcu Poznań Główny

Żabka otworzyła nowy sklep w hali biletowej dworca PKP Poznań Główny. Od teraz podróżni zdążą kupić przekąskę szybko i bez stania w kolejce. W nowym punkcie Żabka ma zaledwie 9m2, a asortyment został w pełni dostosowany do potrzeb klientów w tej lokalizacji.

Staramy się być blisko naszych klientów i otwierać sklepy wszędzie tam, gdzie tego oczekują. Dworzec PKP Poznań Główny obsługuje rocznie ok. 20 milionów pasażerów, którzy często w biegu,  nie mając czasu na stanie w kolejce, potrzebują szybko kupić coś do zjedzenia czy picia. Nowy format sklepów Żabka pozwala nam otworzyć w takim miejscu kolejny punkt, o małym metrażu, ale ze skrojoną niemal ofertą do potrzeb klientów, by wygodnie i szybko zawsze kiedy potrzebują mogli   kupić gorącą kawę na wynos czy smacznego hot doga – mówi Waldemar Lisiewicz, Dyrektor Ekspansji w firmie Żabka Polska.

Dzięki możliwości dostosowania sklepów do niemal każdej lokalizacji,lokal usytuowany na Dworcu Poznań Główny, jest obecnie najmniejszą placówką sieci Żabka w Polsce. Dotychczas był nią otwarty w grudniu 2019 r. sklep w poznańskim biurowcu Bałtyk. Oferta nowo otwartej placówki na Dworcu dedykowana jest przede wszystkim podróżnym, oczekującym i spieszącym się na pociąg lub przesiadkę na inny środek transportu. W asortymencie znajdą się produkty spożywcze w małych opakowaniach, zimne napoje oraz strefa Żabka Café z przekąskami na ciepło i zimno oraz  szeroki wybór świeżo parzonych na miejscu kaw, w tym espresso, latte czy cappuccino, serwowanych w biodegradowalnych kubkach.

_____________________________
Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 6000 placówek prowadzonych przez ponad 4300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 5400 sklepów. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia. Więcej informacji o sklepach Żabka na: www.zabka.pl. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl.