Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
Galeria Klif w Warszawie_wnętrze_retail_journal

Jubileuszowa (R)ewolucja w Domu Mody Klif – Podsumowanie roku 2019

Początek roku 2020, to nie tylko czas stawiania czoła nowym wyzwaniom, ale także okazja do podsumowania tego, co już się wydarzyło. Rok 2019 w Domu Mody Klif obfitował w szereg jubileuszowych wydarzeń artystycznych, otwarcia salonów wielu nowych najemców – w tym butików globalnych i unikatowych marek. Upłynął pod znakiem projektów specjalnych, takich jak Glam i Fashion Studio, których głównym celem jest wsparcie odwiedzających Dom Mody Klif podczas ich podróży przez świat mody. Obrane działania w myśl strategii „Klif otwarty na…” miały na celu podkreślenie wartości zarówno relacji, jak i doświadczeń klientów odwiedzających centrum. Dom Mody Klif, realizując strategię opartą na komunikacji omnichannel oraz komplementarności oferty, odpowiada na potrzeby oraz zainteresowania klientów, którzy celebrują czas spędzony na wspólnych czynnościach. Dzięki temu Klif stał się otwartą przestrzenią, w której moda idzie w parze z unikatowym customer experience, a każda wizyta niesie ze sobą wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

Zmiana strategii komunikacji

Poprzedni rok w Domu Mody Klif rozpoczęto zmianą strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej marki na tle pozostałych obiektów handlowych. Klif otworzył się na nowości, lokalne wydarzenia, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje. Towarzysząca zmianom kampania „Otwarty na…” pokazała zaangażowanie marki w promocję wydarzeń o charakterze kulturalnym oraz zaprezentowanie oferty usług dedykowanej odwiedzającym centrum – konsultacje z ekspertami ds. wizerunku, wsparcie Concierge. Klif dzięki temu stał się miejscem przyjaznym, w którym na równi z modą stawia się człowieka, a każda wizyta zapewnia nie tylko unikalne przeżycia materialne.  

20 lat minęło! Kolejna dekada za nami

Ubiegły rok w warszawskim Domu Mody Klif upłynął pod znakiem 20 urodzin! Otwarty w 1999 roku Klif był jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad dwóch dekad utrzymuje pozycję lidera oraz kreatora trendów w dziedzinie mody, a także sztuki, tworząc wyjątkowy „styl życia” współczesnych warszawiaków. W roku 2019, odwiedzający mogli wspólnie z Domem mody Klif świętować rok jubileuszu podczas różnorodnych atrakcji m.in. podczas pokazów mody, koncertach, wystawach, spotkaniach z przedstawicielami świata mody, makijażu i show-biznesu oraz partycypować w warsztatach oraz metamorfozach pod okiem ekspertów. Za sprawą zorganizowanych wydarzeń odwiedzający mieli także okazję udać się w podróż pełną sentymentalnych wspomnień muzycznych dzięki Sławkowi Uniatowskiemu, Annie Karwan oraz Marcinowi Sójce.

Pierwszy w Europie LG Brand Store

Domu Mody Klif zaufali nie tylko klienci, ale również światowe firmy. Jedną z nich jest globalny gracz na rynku elektroniki i innowacji technologicznych – marka LG, która wybrała Klif w Warszawie na swój pierwszy w Europie Brand Store. Dzięki temu w Klifie otwarto butik umożliwiający zapoznanie się z selektywnymi produktami premium linii LG SIGNATURE, jak i przetestowanie najnowszych telewizorów technologii OLED czy NanoCell. Wszystko przy wsparciu wykwalifikowanego personelu LG Brand Store.

Szereg nowych najemców

W 2019 roku do grona najemców dołączyły marki, które poszerzyły szeroki wachlarz oferty Domu Mody Klif o nowe segmenty m.in. technologię oraz design. Nie mogło jednak zabraknąć także salonów z segmentu fashion. Pojawił się między innymi butik 10DAYS Amsterdam, marki słynącej z minimalistycznych kolekcji i dodatków, koncept MOOD, czyli polski premium multibrand, dedykowany nowoczesnym kobietom, a także międzynarodowa marka NISSA. To tylko niektóre z nowo dostępnych butików. Nie sposób pominąć również salonu Villeroy&Boch w odsłonie Premium Home – oferującej wyjątkowe produkty dla domu, także w duchu wellness oraz stoiska pioniera w produkcji bezdymnych urządzeń elektronicznych – IQOS.

KLIF I FASHION & GLAM STUDIO oraz dedykowana strefa POP UP

Warszawski Klif postawił także kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, tworząc unikatowe na Polską skalę FASHION & GLAM STUDIO. To miejsce dające możliwość skorzystania z pomocy szerokiego grona profesjonalistów z zakresu stylizacji, doradztwa personalnego, dress-codu oraz makijażu i pielęgnacji cery. Od niedawna odwiedzający Dom Mody Klif mogą w komfortowej atmosferze spotkać się na miejscu z wybranym specjalistą, aby przy kawie skorzystać z konsultacji pod okiem profesjonalisty.  

Stworzony przez nas projekt POP-UP, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu FASHION i GLAM STUDIO o spotkania z dedykowanymi stylistami i kosmetologami, […] podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Galerią Klif w Gdyni oraz Domem Mody Klif w Warszawie – W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie się inspirować – dodaje.

Pomocą służą m.in. Ewelina Zesiuk – ekspertka stylu codziennego i biznesowego, stylista gwiazd – Grzegorz Bloch oraz Make-up Artist – Magdalena Pieczonka. 

________________________________________

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Lidia Kalita, Max Mara, Michael Kors, Imperium oraz Imperium Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, United Colors of Benetton. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, Premium Home, DUKA, Rosenthal, H&M Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour, Yoko Restaurant, Costa Coffee i Salad Story.