Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
Kaufland_market_retail_journal

Kaufland testuje koncept Click & Collect umożliwiający zdalną rezerwację produktów pierwszej potrzeby

Już w przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić nową usługę – chodzi o zdalną rezerwację produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie to będzie testowane w sumie w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja spotka się z entuzjazmem ze strony klientów, sieć w krótkim czasie rozszerzy usługę o kolejne lokalizacje.

W czasie pandemii koronawirusa sieć Kaufland robi wszystko, aby zapewnić konsumentom nie tylko dostęp do artykułów pierwszej potrzeby, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. W związku z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego z myślą o komforcie klientów detalista sięga po nowe rozwiązanie.

W przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić usługę Click & Collect, dzięki której klienci sieci będą mogli zarezerwować potrzebne produkty wygodnie w domu poprzez dedykowaną stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić za artykuły w jednym z trzech marketów objętych testem.

W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów będą mogli skorzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland: w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5, w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62.

Możliwość zdalnej rezerwacji produktów to kolejne rozwiązanie wprowadzone z myślą o komforcie i bezpieczeństwie klientów, które pozwoli im także zaoszczędzić czas związany z planowaniem i dokonywaniem zakupów. Jeżeli nowa usługa zostanie dobrze przyjęta przez konsumentów, rozszerzymy ją o kolejne sklepy mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Aby skorzystać z usługi Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie będzie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland – są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. produkty żywnościowe, artykuły higieniczne i kosmetyki, produkty dla dzieci, a nawet żywność dla domowych zwierząt. W najbliższym czasie rezerwacji produktów będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, która będzie do pobrana w App Store oraz w Google Play.

Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy Kaufland skompletują zamówione produkty tak, by klienci mogli je odebrać w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności za zakupy dokonuje się już na miejscu – w dedykowanej, oddzielnej kasie, gotówką lub kartą.

***

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 223 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR oraz przyświecającej jej idei „Zróbmy to razem” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów, jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.