Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
Kaufland_market_retail_journal

Kaufland zaczął test usługi Click & Collect

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Kaufland uruchomił 27 maja br. możliwość zdalnej rezerwacji produktów. Usługa ma charakter pilotażowy i mogą z niej skorzystać klienci trzech sklepów: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja spotka się z ich pozytywną opinią, w krótkim czasie zostanie wprowadzona w kolejnych marketach.

Zapewnienie klientom maksymalnego bezpieczeństwa i dostępu do podstawowych produktów – taki cel obrał sobie Kaufland już od początku wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce. W związku z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego sieć, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientom, wprowadziła nową usługę Click & Collect.

Rozwiązanie, które detalista uruchomił 27 maja br., pozwala zarezerwować potrzebne produkty przez dedykowaną stronę internetową www.e-kaufland.pl, a następnie odebrać je i zapłacić na miejscu w wybranym przez siebie sklepie objętym usługą.

W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów mogą korzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland: w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5, w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62.

Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy Kaufland kompletują zamówione produkty. Klienci mogą je odebrać w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Produkty są następnie skanowane w dedykowanej kasie pierwszeństwa, w której dokonuje się płatności za zakupy – gotówką lub kartą.

***

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 223 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR oraz przyświecającej jej idei „Zróbmy to razem” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów, jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.