Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
kaufland_retail_journal (1)

Kaufland rozwija asortyment marek własnych – K-Favourites liczy już ponad 100 produktów

Już ponad 100 produktów z różnych kategorii liczy asortyment marki K-Favourites, która w Polsce zadebiutowała jesienią 2019 r. Tym samym Kaufland rozszerzył portfolio marek własnych o produkty plasujące się pomiędzy segmentem premium, a economy. 

Połączenie wysokiej jakości i przystępnej ceny – tak można scharakteryzować K-Favourites, markę własną Kaufland, której asortyment systematycznie się powiększa. Polscy klienci mogą wybierać już spośród ponad 100 artykułów, które przyciągają uwagę m.in. nowoczesnym i atrakcyjnym wzornictwem opakowań. Markę K-Favourites wyróżnia wartość dodana, polegająca m.in. na  zastosowaniu wyselekcjonowanych składników, sposobie i miejscu produkcji czy czasie dojrzewania produktu.

Oferując markę K-Favourites, czyli wyselekcjonowane produkty w przystępnych cenach, chcemy dać naszym klientom odrobinę przyjemności, jaka płynie z jedzenia. Wierzymy, że w szerokim asortymencie, który obejmuje m.in. sery, wędliny, praliny czy przekąski każdy znajdzie coś dla siebie i doceni wysoką jakość produktów, a co za tym idzie ich niepowtarzalny smak  mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Oferta marki K-Favourites obejmuje w Polsce m.in. francuskie salami, włoską szynkę dojrzewającą, hiszpańskie tapas, pochodzące z Francji, Włoch czy Hiszpanii sery dojrzewające, produkty czekoladowe z certyfikatem Fairtrade Cocoa czy zielone oliwki. Wśród polskich konsumentów marki K-Favourites największą popularnością cieszą się sery, wędliny i antipasti.


INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 223 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem.” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.