Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem

Galeria Młociny powiększa grono najemców: pierwszy w Polsce salon Modivo oraz sklep eObuwie otworzą swoje drzwi 30 czerwca

Choć oferta Galerii Młociny już teraz sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, przed nami kolejne, wyjątkowe debiuty! Do grona najemców bielańskiego centrum handlowego już we wtorek 30 czerwca dołączą dwie rodzime marki – eObuwie, a także Modivo, które otworzy tu swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Wśród nich rabaty do -60%.

Galeria Młociny łączy możliwość zrobienia szybkich zakupów z szeroką listą lokali, punktów usługowych, a także stref rozrywki. Szeroki wachlarz sklepów, flagowe salony znanych na całym świecie marek oraz największe w Polsce witryny ze światowej klasy Visual Merchandisingiem przyciągnęły do Młocin wielu nowych klientów. We wtorek 30 czerwca swoje drzwi dla gości galerii otworzą tu eObuwie, a także Modivo, które zaprezentuje swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Od 30 czerwca do 2 lipca w sklepie eObuwie wybrany asortyment będzie można kupić taniej nawet o połowę, natomiast w salonie Modivo w dniu otwarcia rabaty sięgną do -60%.  

Modivo to sklep multibrandowy z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 60 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren,  Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein oraz Max Mara.  Specjalnie wyselekcjonowany asortyment zwróci uwagę niejednego trendsettera, lecz prawdziwym zaskoczeniem dla odwiedzających może okazać się fakt, że salon Modivo będzie najnowocześniejszym sklepem odzieżowym w Polsce.

eObuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych firma zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.

Sklep Modivo będzie znajdował się na poziomie 1, a eObuwie na 0.