Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
sinsay_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe_blue_city

W Blue City otworzono nowy salon odzieżowy

Najmłodsza należąca do firmy LPP marka odzieżowa Sinsay, otworzyła swój najnowszy salon sprzedaży w centrum handlowym Blue City.

Salon Sinsay zajmuje około 1600 mkw. i znajduje się na poziomie 0 Blue City. Jest to druga należąca do grupy LPP marka, która otworzyła salon w Blue City. W czerwcu spółka uruchomiła w centrum sklep marki House.

Unikalne portfolio, które wyróżnia Blue City, stale przyciąga do naszego centrum handlowego czołowe marki odzieżowe obecne na polskim rynku. Cieszymy się, że dzięki Sinsay możemy zaproponować odwiedzającym jeszcze szerszą ofertę produktów modowychmówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.

Sinsay kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych dziewcząt, które przez modę chcą wyrazić siebie. Sieć oferuje kolorowe stylizacje codzienne i imprezowe. Zespół projektantów marki ma doskonałe wyczucie balansu pomiędzy trendami, które dyktują pokazy mody, a tym, co rzeczywiście podoba się nastolatkom.


O Centrum Handlowym Blue City:

Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.