Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem

Opera plenerowa „Człowiek z Manufaktury” z kolejnymi nagrodami

Już po raz 11. Polska Rada Centrów Handlowych nagrodziła najlepsze polskie centra handlowe i organizowane przez nie wydarzenia. Manufaktura ponownie została wyróżniona zdobywając aż 3 statuetki PRCH Retail Awards.

Najważniejszą, złotą statuetkę PRCH Retail Awards, Manufaktura otrzymała w kategorii „Działania i Strategia Public Relations Obiektu Handlowego Roku” za operę plenerową „Człowiek z Manufaktury”. Jury uzasadniło swój wybór słowami: „Niepowtarzalne przedsięwzięcie w branży! Całkowicie deklasuje rozmachem i pomysłem konkurencję. Nośny i lokalnie istotny temat (…)”. Za strategię PR i prowadzenie działań wokół „Człowieka z Manufaktury” odpowiadała agencja 3PR Consulting, która od wielu lat współpracuje z Manufakturą.

Spośród kilkunastu nominowanych w kategorii „Wydarzenie Roku (Event) w Obiekcie Handlowym”, jury nagrodziło tylko dwa projekty, w tym Manufakturę, za „doskonale przemyślane i wzorcowo przeprowadzone wydarzenie.” Doceniono zoptymalizowany budżet projektu, a przy tym duży rozmach i świetną jakość.

Manufaktura została także wyróżniona nagrodą specjalną Jury PRCH Retail Awards. Jurorzy docenili sukces przedsięwzięcia, jego autentyczność i naturalność oraz ogromne zasięgi PR-owe. Członkowie podkreślili, że przedsięwzięcie powinno stać się benchmarkiem dla branży.

To nie pierwsze branżowe nagrody dla „Człowieka z Manufaktury” – rok temu Związek Firm Public Relations przyznał temu projektowi najbardziej prestiżowe statuetki w branży PR – Złoty Spinacz w kategorii „Kultura i media” oraz Srebrny Spinacz w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu”. Jurorzy również podkreślali oryginalność i świeżość tego projektu, a także niezwykle udany mariaż sztuki wysokiej z branżą retail.

Opera „Człowiek z Manufaktury” miała swoją premierę 2 lutego 2019 na deskach łódzkiej sceny, a 18 maja zaprezentowano megawidowisko na Rynku Włókniarek Łódzkich w Manufakturze. Kompozytor Rafał Janiak, wyłoniony przez Jury pod przewodnictwem Krzysztofa Pendereckiego, stworzył przepiękną warstwę muzyczną, która stała się bazą dla libretta napisanego przez Małgorzatę Sikorską-Miszczuk. Do udziału w projekcie zaproszono wielkie nazwiska polskiej sztuki: Małgorzatę Walewską i Wojciecha Pszoniaka, wystąpili też znakomici soliści Teatru Wielkiego w Łodzi.


O Manufakturze:

Właściciel

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

Zarządca

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.