Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowy sklep spożywczy online wkracza do Polski

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
Andrius_Jurgelevicius_retail_journal

Andrius_Jurgelevicius_retail_journal

Barbora, największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, już wkrótce rozpocznie działalność w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka. W ofercie sklepu znajdą się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku, a jako pierwsi będą mogli składać zamówienia mieszkańcy Warszawy.

Barbora jest obecnie największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii i efektywnym procesom operacyjnym, w 2020 roku spółka skupiła się na intensywnym rozwoju na lokalnym rynku. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na szybkie dostawy artykułów spożywczych spowodowanym pandemią, otworzyła nowe centra dystrybucyjne na Litwie, Łotwie i w Estonii, a także znacząco zwiększyła swój zespół. Sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich, zostanie zaimplementowany również na polskim rynku.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Prezesem nowo utworzonej spółki Barbora.pl zostanie Andrius Jurgelevičius, który jest związany z firmą od początku jej działalności i obecnie pełni w niej funkcję dyrektora handlowego.

Zamierzamy wprowadzić na polski rynek to, co do tej pory zbudowaliśmy, wnikliwie przetestowaliśmy oraz udoskonaliliśmy w krajach bałtyckich, czyli wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę. W ubiegłym roku przechodziliśmy niezwykle dynamiczny rozwój, wprowadziliśmy wiele zmian, które pozwoliły nam znacząco zwiększyć nasze możliwości i sprostać potrzebom szybko rosnącej bazy klientów. Nigdy nie ukrywaliśmy naszych ambicji związanych z ekspansją na inne rynki. Dlatego też, mając poczucie, że staliśmy się wystarczająco silni, zdecydowaliśmy się na uruchomienie naszej działalności w Polsce. Widzimy szereg podobieństw między rynkiem polskim i litewskim, dlatego doświadczenie zdobyte na rodzimym rynku chcielibyśmy wykorzystać także do rozwoju branży e-commerce w Polsce – mówi Andrius Jurgelevičius.

Nowy sklep online Barbora.pl zaoferuje polskim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych oraz artykułów codziennego użytku w konkurencyjnej cenie. Jako pierwsi z zakupów online i szybkiej dostawy będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy.

Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach.

Otwarcie sklepu Barbora w Polsce wiąże się także z powstaniem nowych miejsc pracy. Planowane jest zatrudnienie blisko 500 osób – począwszy od pracowników administracyjnych i obsługi, po kurierów oraz dostawców. Spółka oferuje dobre warunki pracy, konkurencyjne wynagrodzenie rosnące wraz z wynikami sprzedażowymi oraz możliwość awansów wewnątrz struktury firmy.


O sklepie Barbora

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich. Spółkanależy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty, które w 2019 r. wyniosły 50 mln EUR,
w pierwszej połowie 2020 roku zanotowały ponad dwukrotny wzrost r/r. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Tags: Barboraretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Anna_Malcharek_retail_journal

Gemini Holding: Wydłużający się lockdown zamraża zimowe wyprzedaże i generuje miliardowe straty na rynku

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version