Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kaufland otwiera drugi market w Zielonej Górze. Na klientów czekają liczne atrakcje

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
Zielona_Góra_Kaufland_retail_journal

Zielona_Góra_Kaufland_retail_journal

Czwartek 25 lutego to dzień otwarcia nowego marketu Kaufland przy ul. Energetyków w Zielonej Górze. Jest to druga inwestycja zrealizowana w tym mieście, a także 226. obiekt sieci w Polsce. Na klientów czeka wiele atrakcji, a także wyjątkowa oferta obowiązująca w obu lokalizacjach.

W obiekcie przy ul. Energetyków w Zielonej Górze wprowadzono wiele rozwiązań, których celem było zagwarantowanie klientom bezpiecznych i wygodnych zakupów. W nowym markecie Kaufland pojawiły się między innymi kasy samoobsługowe, nowoczesne terminale oraz ekrany informacyjne, a także szafki depozytowe. Na terenie sklepu zainstalowano również butelkomat, w którym klienci mogą zwrócić kaucjonowane butelki, otrzymując w zamian bon na zakupy w sklepie. Na parkingu znajdują się specjalne miejsca przeznaczone dla rodzin z dziećmi oraz dla osób niepełnosprawnych. Klienci sklepu mogą liczyć na duży wybór produktów – asortyment obejmuje ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Specjalna oferta

Specjalna oferta promocyjna dla klientów będzie obowiązywać w obu lokalizacjach Kaufland w Zielonej Górze. Przeceny artykułów spożywczych sięgną nawet 60%. Sieć obniży między innymi ceny bananów, mleka, schabu wieprzowego czy też kiełbasy śląskiej. Natomiast w nowym markecie przy ul. Energetyków klienci będą mogli kupić chrupiącego kurczaka prosto z grilla w promocyjnej cenie obniżonej o 33%.

Dodatkowe oszczędności

Niespodzianki nie ominą również uczestników programu lojalnościowego PAYBACK. Sieć zachęca do tego, aby zarejestrować kartę w jednym ze sklepów w Zielonej Górze. Robiąc z nią zakupy za minimum 100 zł w okresie od 25 lutego do 3 marca, na konto klienta automatycznie trafi dodatkowe 1000 punktów PAYBACK o wartości 10 zł. Z zarejestrowaną kartą PAYBACK zielonogórzanie mogą również oszczędzać podczas tankowania. Okazując ją w dniach od 25.02 do 17.03 podczas zakupów w sklepie przy ul. Energetyków lub przy ul. Lwowskiej, klienci otrzymają w zamian przy kasie kupon upoważniający do rabatu w wysokości 10 gr/l na stacjach BP.


O Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Tags: Kauflandretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
nowe_czyżyny_newbridge_retail_journal

Newbridge: Rośnie potencjał formatu convenience

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version