Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

H&M wdraża odroczone płatności PayPo

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
hm_retail_journal

hm_retail_journal

●  H&M, jedna z największych i najpopularniejszych na świecie firm odzieżowych, udostępniła klientom swojego polskiego e-sklepu odroczone płatności PayPo jako formę płatności za zakupy

● Klienci skandynawskiej sieci odzieżowej dołączają tym samym do grona ponad 400 tys. osób dotychczas korzystających z tej metody finansowania zakupów online

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

● Obecnie, dzięki integracji z platformami Shoper i IdoSell, rozwiązanie PayPo jest dostępne w przeszło 20 tys. sklepów. Tylko w styczniu i lutym 2021 r. przy jego użyciu zrealizowano prawie 900 tys. transakcji (ponad 3 mln w całym 2020 r.)

Odzież jest dziś jednym z najczęściej wybieranych asortymentów podczas e-zakupów. Popularność tych produktów w sieci zawsze była wysoka, ale w wyniku pandemii, która już od ponad roku dyktuję warunki życia społecznego i gospodarczego, weszła on na jeszcze wyższy poziom. Do rozwoju tego segmentu handlu detalicznego w wymiarze online przyczynił się również rozwój wygodnych i bezpiecznych form płacenia za zakupy, takich jak odroczone płatności. Teraz to rozwiązanie spod szyldu PayPo wprowadza sieć H&M.

Coraz więcej klientów finansuje swoje zakupy w sieci przy użyciu odroczonych płatności. W wyniku pandemii forma płatności, która jeszcze przed rokiem była postrzegana jako nowinka technologiczna, zyskała status popularnego sposobu opłacania zakupów, który dziś rekomendowany jest kolejnym osobom robiącym zakupy online. Wśród najchętniej finansowanych w ten sposób produktów są te z segmentu fashion. Przekonują się o tym kolejne duże marki odzieżowe wdrażające nasze rozwiązania płatnicze. Czujemy się zaszczyceni, że do tego grona dołączyła tak ważna dla branży firma jak H&M. Jesteśmy pewni, że odroczone płatności PayPo wyniosą już wysokie w sklepie tej sieci doświadczenia zakupowe na jeszcze wyższy poziom – komentuje Radosław Nawrocki, prezes zarządu i założyciel PayPo.

Podczas pandemii nastąpił niebywały rozwój cyfrowych kanałów dystrybucji towarów, który kompensuje tymczasowy zastój w kanałach tradycyjnych powodowany lockdownem. H&M wykonał duże inwestycje w rozwój e-commerce, w tym w rozbudowę oferty form płatności za zakupy.

H&M jest jedną z największych na świecie firm odzieżowych. Od ponad 60 lat oferujemy klientom modę, która jest przyjazna dla ludzi, środowiska i portfela. Wciąż się zmieniamy m.in. z myślą o zaspokojeniu potrzeb i poprawieniu satysfakcji osób kupujących nasze produkty online. Od miesięcy obserwujemy rosnące zainteresowanie naszych klientów innowacyjnymi, ale też bezpiecznymi, formami płacenia za e-zakupy. Wybraliśmy odroczone płatności PayPo, bo w naszej ocenie idealnie dopełniają naszą ścieżkę klienta na końcowym etapie rozliczenia transakcji – komentuje Magdalena Domaciuk, Communication Manager H&M.

Odroczone płatności wciąż na fali

Dynamiczny wzrost polskiego ecommerce nie zakończył się w 2020 r. Po pierwszych miesiącach nowego roku trend jest kontynuowany. System PayPo w styczniu i lutym zarejestrował pięciokrtonie więcej transakcji z wykorzystaniem odroczonych płatności niż w analogicznym okresie przed rokiem. Po niedawnej integracji z platformami Shoper i IdoSell zasięg odroczonych płatności polskiego fintechu wzrósł jeszcze wyraźniej – dziś z tej formy finansowania e-zakupów mogą skorzystać klienci ponad 20 tys. e-sklepów, a dzięki aktywnie prowadzonym rozmowom z kolejnymi podmiotami, to grono będzie się tylko powiększać.

W 2020 r. sfinansowaliśmy ponad 3 mln transakcji naszych klientów. To było olbrzymie przyspieszenie odroczonych płatności w Polsce względem poprzedniego roku. Ale ostatnie trzy miesiące pokazują, że  jesteśmy na dobrej drodze, by ten rekord zdecydowanie poprawić, a boom na odroczone płatności dopiero się zaczął – dodaje Radosław Nawrocki.

Przymiarki do wdrożenia PayPo 

Rozwiązanie PayPo jest wyjątkowo popularne wśród sklepów oferujących produkty moda/ fashion. W tym gronie jest już ponad 100 podmiotów, w tym: CCC, eobuwie, sklepy z grupy LPP (m.in. Reserved, Mohito), born2be, Answear, Big Star czy Sizeer. Obok sklepów z odzieżą i obuwiem płatności odroczone są również dostępne m.in. w topowych sklepach z RTV/AGD (Media Expert, Media Markt), sprzętem sportowym (Decathlon) czy artykułami budowlano-dekoracyjnymi (Leroy Merlin). 

Tags: H&Mretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Action_Gdańsk_retail_journal_edited

Action otwiera swój pierwszy sklep w województwie pomorskim w Gdańsku

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version