Kaufland wprowadza do sprzedaży testy serologiczne wykrywające obecność przeciwciał wirusa SARS-COV-2

kaufland_retail_journal

kaufland_retail_journal

Certyfikowane testy firmy Lomina AG będą dostępne w sprzedaży od 31 marca. W cenie 79,99 zł za opakowanie kupujący otrzymają dwa pakiety testów serologicznych do samodzielnego wykonania w domu. Produkt jest środkiem pomocniczym i pozwala wykryć obecność przeciwciał, które powstają po kontakcie z koronawirusem. Test nie pokaże natomiast, czy aktualnie przechodzimy infekcję, dlatego nie może być uznawany za zamiennik profesjonalnego badania RT-PCR.

Test firmy LOMINA AG dostępny w sieci Kaufland to dodatkowe narzędzie wspierające, dzięki któremu klienci będą mogli zorientować się czy przebyli infekcję na podstawie obecności przeciwciał wytwarzanych przez organizm po kontakcie z koronawirusem.

Testy będą pojawiać się w sklepach sieci Kaufland w całej Polsce od 31 marca. Produktu firmy Lomina należy szukać na półkach znajdujących się przy kasach. Dokładność testu, zgodnie z informacją podaną przez producenta, wynosi 94%.

Wykonanie testu opiera się na samodzielnym pobraniu próbki krwi, a następnie umieszczeniu jej na pasku testowym. Wynik badania pojawi się w ciągu 3-10 minut. Wskazówki dotyczące jego interpretacji można znaleźć w instrukcji załączonej do opakowania. W związku z tym, że test nie informuje, czy osoba testowana jest aktualnie zakażona koronawirusem, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości każdorazowo należy skorzystać z porady lekarskiej. 


O Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Exit mobile version