Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jula otworzyła 5. Męską Szopę

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
1
jula_retail_journal

jula_retail_journal

Kilka lat temu powstał pierwszy ogólnodostępny warsztat dla majsterkowiczów – Męska Szopa. Jula Poland wsparła ten projekt jako partner strategiczny zapewniając odpowiednie wyposażenie, narzędzia i maszyny oraz ich serwisowanie. W sobotę, 12 czerwca, w Bydgoszczy otwarta została piąta w Polsce Męska Szopa.

Wiele lat temu w Australii pojawiła się inicjatywa tworzenia miejsc dla mężczyzn, którzy zakończyli aktywność zawodową. Zauważono, że brakuje im okazji do pielęgnowania relacji społecznych, trudniej im znaleźć dobry powód, by wyjść z domu, co w dłuższej perspektywie niekorzystnie wpływa na ich funkcjonowanie w społeczeństwie i na ich stan zdrowia. Tak narodził się pomysł tworzenia ogólnodostępnych warsztatów: Men’s Shed  – Męskich Szop. Miejsca te to idealny sposób na ożywienie lokalnej społeczności i stworzenie przyjaznej przestrzeni do aktywnego spędzania czasu. Dziś sieci Men’s Shed działają w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Kanadzie oraz Polsce, dzięki inicjatywie Fundacji Nasza Ziemia. Do współpracy zaproszono markę Jula Poland, która została partnerem strategicznym projektu. Pierwsza polska Męska Szopa powstała w 2015 roku w warszawskiej dzielnicy Włochy, wkrótce kolejna została otwarta w Słupsku, w czerwcu 2018 r. we Wrocławiu, a od lipca 2019 r. działa warsztat przy Wolskim Centrum Kultury w Warszawie.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Warsztaty – Męskie Szopy, powstają dzięki współpracy lokalnych organizacji, które odpowiadają za ich prowadzenie oraz  firmy Jula Poland zapewniającej odpowiednie wyposażenie, narzędzia i maszyny oraz ich serwisowanie. Męskie Szopy tworzone są przede wszystkim z myślą o seniorach, ich drzwi są jednak otwarte dla każdego. Charakter i sposób działania tych miejsc kształtuje w dużej mierze lokalna społeczność, np. jedna z Szop nawiązała współpracę z pobliską szkołą podstawową, co zaowocowało realizacją „Szopy z klasą”, czyli cyklu zajęć dla najmłodszych.

Inicjatywy zrzeszające ludzi, mobilizujące do wspólnych działań a wreszcie pobudzające kreatywność zawsze wpisywały się w koncepcję naszej marki – mówi Arnold Brzeziński Country Operations Manager Jula Poland. Dodatkowo bardzo odpowiada nam formuła warsztatu ogólnodostępnego – w takim miejscu potencjał naszych marek własnych może być w pełni wykorzystany. Otwarcie bydgoskiej Męskiej Szopy, tym bardziej cieszy, że jest jedną z oznak powrotu do normalności po trudnym czasie pandemii – dodaje. 

Męska Szopa w Bydgoszczy powstała we współpracy z Fundacją Aktywny Warsztat. Aktywny Warsztat to ciekawe miejsca na mapie Bydgoszczy, które angażuje ludzi do działania poprzez zaoferowanie mieszkańcom (i nie tylko) dostępu do wyposażonego w profesjonalne narzędzia i elektronarzędzia warsztatu. Jula chce inicjować tam wydarzenia, które łączą pokolenia i stwarzają okazję do wymiany doświadczeń oraz praktycznych umiejętności poprzez organizację warsztatów, szkoleń, pokazów i spotkań z ciekawymi osobami. Jedną z takich aktywności jest Męska Szopa na osiedlu Błonie przy ulicy Abrahama 8a. Otwarcie warsztatu odbyło się w sobotę, 12 czerwca.


O Juli

Jula powstała w 1979 roku jako firma rodzinna. Karl-Johan Blank, właściciel Jula, czynnie angażował się w budowanie firmy od samego początku. Przez kolejne kilka lat Jula rozwinęła się w grupę, Jula Holding Group, działającą w obszarach handlu detalicznego, nieruchomości, środowiska, energii, finansów, logistyki i hoteli. Więcej o historii firmy Jula można znaleźć pod adresem: https://historia.jula.se/ Siedziba grupy Jula Holding znajduje się w Skara w Szwecji. Grupa zatrudnia około 3500 pracowników, a sprzedaż w 2019 roku wyniosła nieco ponad 8,1 miliarda SEK. Firma handlowa Jula zapoczątkowała rozwój całej grupy. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów. Produkty Jula cechuje wysoka jakość i dostępne ceny. Zakupów można dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego oraz stacjonarnie, w 111 multimarketach – 59 w Szwecji, 37 w Norwegii i 15 w Polsce.

Fundacja Aktywny Warsztat

Głównym statutowym celem Fundacji Aktywny Warsztat jest promocja szeroko pojmowanej kultury technicznej oraz edukacja ekologiczna. Fundacja zrzesza trzy osoby: pedagog z ekologicznym zacięciem i dwóch inżynierów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w różnych branżach na stanowiskach technicznych. Szczególną sympatią darzymy wszelkiego rodzaju majsterkowanie oraz ideę naprawiania sprzętów codziennego użytku zamiast wyrzucania ich po pierwszej awarii. Współpracujemy z różnymi organizacjami pozarządowymi, współorganizujemy wydarzenia kulturalne. Aktywny Warsztat jest ciekawą alternatywą zarówno dla majsterkowiczów jak i osób, które lubią nabywać nowe praktyczne umiejętności. Jeżeli lubisz naprawiać, odnawiać, konstruować – jest to miejsce dla Ciebie.

Tags: Jularetailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Atrium_promenada_retail_journal

Piąty Wymiar w Atrium Promenada ponownie otwarty dla warszawiaków

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version