Neinver wprowadza marki premium i średniego segmentu do kolejnych lokalizacji w Polsce. Część najemców zdecydowała się na zwiększenie zajmowanej powierzchni czy rozszerzenie sieci sprzedaży o kolejne centra w popularnej sieci Factory. Nie zabrakło też rynkowych debiutów. Neinver – lider rynku outletów – podsumowuje minione półrocze w obszarze najmu w Polsce.
Outlety odnotowują bardzo dobre wyniki po okresach lockdownów, stąd duża aktywność marek rozważających rozwój w tym właśnie kanale sprzedaży. Obecnie obserwujemy też wzmożone zainteresowanie polskim rynkiem ze strony sieci handlowych, które dotychczas nie były tu obecne – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver. – Miniony rok był niewątpliwie trudny dla całej branży, ale udało się nam porozumieć ze wszystkimi partnerami biznesowymi i utrzymaliśmy wysoki poziom wynajęcia. Teraz czas na wzmacnianie oferty marek oraz nowości rynkowe – dodaje Agnieszka Baczyńska.
W warszawskim Factory Annopol zadebiutowała znana na całym świecie marka odzieżowa Lacoste. To ubrania i buty segmentu premium z charakterystycznym zielonym krokodylem, w stylu sportowej elegancji – od koszulek polo i t-shirtów, przez koszule, bluzy, czy spodnie, po kurtki, płaszcze i buty dla kobiet i mężczyzn. Kolejny salon tej marki jeszcze tego lata przywita pierwszych klientów również w Factory Kraków.
W stolicy Wielkopolski outletową propozycję klientów Factory Poznań wzbogaci Marc O’Polo oferując modne ubrania wysokiej jakości dla obu płci, ceniących elegancki, ale nieformalny styl. Do obu warszawskich outletów Factory – w Ursusie i Annopolu – dołączyły z kolei outletowe salony Outly z okularami korekcyjnymi i słonecznymi najlepszych, światowych marek.
Factory Annopol, Poznań oraz Kraków zapraszają na zakupy do nowych salonów marki Kazar Studio z butami dla szerokiej grupy odbiorców, dla których – jak przekonują twórcy marki – ważny jest styl życia, dynamika i różnorodność. Jesienią natomiast, w Factory Annopol z outletową propozycją otworzy podwoje salon znanej marki biżuteryjnej Yes z szeroką ofertą biżuterii.
W drugim warszawskim outlecie – Factory Ursus – wzbogacono ofertę dla miłośników sportu. Marka Under Armour prezentuje kolekcję ubrań, obuwia i akcesoriów do uprawiania sportów. Z kolei Nike zaprasza na zakupy do salonu w zdecydowanie większym wydaniu. Oferta jednej z najpopularniejszych marek na świecie jest dostępna w dużym formacie, a do kolekcji dla kobiet i mężczyzn, dołączono propozycję dla dzieci. Podobnie w Factory Poznań, gdzie salon Nike podwoił powierzchnię sprzedaży oraz rozszerzył ofertę asortymentową.
Do Factory Kraków dołączyła znana skandynawska marka bieliźniarska dla kobiet – Change Lingere. W Factory Gliwice natomiast do grona najemców dołączył salon marki Mustang z ofertą jeansowych spodni, a także koszul, t-shirtów i akcesoriów. To propozycja dla osób ceniących modne i swobodne ubrania na co dzień.
Oferta centrów Factory dostępna jest w stale obniżonych cenach do 70 procent.
O Neinver
Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach Breeam In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).
Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.