Thai Wok Street – tak nazywa się nowy koncept marki Thai Wok popularnej sieci restauracji QSR (quick service restaurant) w segmencie azjatyckim. Marka dotychczas bliżej znana klientom galerii handlowych, otwiera uliczne punkty gastronomiczne, które wpisują się w nową strategię biznesową spółki.
Thai Wok Street jest odpowiedzią na liczne zapytania klientów dotyczące nieobecności naszej marki w przestrzeni miejskiej czy popularnych miejscach spotkań. Dla nas był to naturalny krok w rozwoju, być tam, gdzie są nasi klienci. Towarzyszyć im w ich codziennych miejscach funkcjonowania i dostarczać szybki i świeży posiłek poza domem – mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający siecią Thai Wok.
W menu Thai Wok Street znajdziemy typowo uliczne dania kuchni tajskiej, takie jak pad thai. Wszystkie potrawy przygotowywane są na świeżo na oczach klientów, dzięki czemu można poczuć uliczny charakter tego konceptu. Leżaki, graffiti i planowane aktywności w tych punktach mają sprawić, że nie będzie to tylko miejsce serwowania jedzenia, ale również miejsce luźnych spotkań w gronie przyjaciół.
Pierwszy stacjonarny lokal Thai Wok Street został otwarty na Powiślu przy ul. Solec 81B w pobliżu Warszawa Powiśle. Drugi lokal znajduje się na Ochocie przy ul. Rokosowskiej 8.
Marka Thai Wok Street w okresie wakacyjnym w formie pop-upowej, będzie się również pojawiać w kultowych warszawskich miejscach. Uliczne dania z woka serwować będzie m.in. Dung Nguyen, który tworzy receptury dań i sosów w Thai Woku.