Excellence – wyniki finansowe za H1 2021 rok. Wysoka sprzedaż i wzrost zysku netto

Materiały prasowe

Producent soków, syropów, napojów i produktów biobójczych Excellence przedstawił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. W okresie tym firma osiągnęła przychody w wysokości 27 mln zł, o 23,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2020 roku. Zysk netto wyniósł natomiast 842 tys. zł, co oznacza wzrost o 1,14 mln zł.

Producent soków, syropów, napojów i produktów biobójczych Excellence przedstawił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. W okresie tym firma osiągnęła przychody w wysokości 27 mln zł. To o 23,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2020 roku. Zysk netto wyniósł natomiast 842 tys. zł, co oznacza wzrost o 1,14 mln zł.

Realizujemy zapowiedziane działania, dzięki którym umacniamy pozycję Grupy Excellence w kilku sektorach: soki i syropy generują w tym roku duże wzrosty, a w segmencie suplementów diety mamy kilkusetprocentową dynamikę. Rozwijamy nowe inwestycje w obszarze produktów z dodatkiem konopi– spodziewamy się pierwszych efektów tych działań w wynikach finansowych w przyszłym roku. Wzmocniliśmy też sprzedaż zagraniczną i mocno pracujemy nad kanałami e-commerce. Ten segment również będzie kontrybuował do wyników w przyszłym roku. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość produktów, własne receptury i mocne marki. Współpracujemy z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Tesco, Makro, Carrefour, Auchan, Selgros, Aldi, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Przygotowujemy kolejne innowacyjne serie i większe kampanie marketingowe, dlatego zakładamy istotny wzrost sprzedaży w tym roku – podkreśla cytowany w komunikacie Dariusz Polinceusz, prezes Excellence.

Za kluczowe wydarzenia w pierwszym półroczu tego roku Grupa Excellence uznaje:

Firma przypomina, że eksportuje swoje produkty do: Niemiec, Holandii, Czech, a także na Białoruś i Ukrainę, Litwę, Łotwę oraz do Estonii. Asortyment jest dostępny również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Excellence podaje także, że smaki docenili również konsumenci w Kanadzie.

Spółka informuje również, że prowadzi działania w celu pozyskania dystrybutora w Azji i na Bliskim Wschodzie.

Przypomnijmy, że Excellence jest największym producentem syropów sprzedawanych pod markami własnymi dużych sieci handlowych w Polsce. Współpracuje z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Tesco, Makro, Carrefour, Auchan, Selgros, Aldi, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Drugą część biznesu stanowią soki i syropy sprzedawane pod markami należącymi do Excellence, np. I am BIO, Biorę, Monzini. Miesięczna produkcja soków i syropów sięga 1,5 mln litrów. Pod względem ilościowym spółka jest  numerem dwa w Polsce – co trzeci litr sprzedawany w naszym kraju został wyprodukowany w zakładzie Excellence. Na podstawie danych AC Nielsen Excellence szacuje swój udział w polskim rynku syropów na ok. 24 proc.

O Excellence

Spółka działająca od 1992 roku, notowana na NewConnect – jest jednym z największych polskich producentów syropów. Produkuje także soki, suplementy diety oraz produkty biobójcze. W ofercie posiada również linię ekologiczną „I’m Bio”, dodatkowo syropy tradycyjne i egzotyczne, soki oraz musy. Zdobyte doświadczenie, liczne nagrody oraz uzyskany certyfikat jakości BRC pozwoliły na rozpoczęcie współpracy z największymi sieciami handlowymi w Polsce. Równolegle z rozwojem rodzimych receptur i budowaniem własnej marki, Excellence jest jednym z czołowych dostawców syropów takich sieci jak: Biedronka, Netto, Lidl, Auchan, Carrefour oraz wielu innych.

Exit mobile version