Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Echo świętuje urodziny

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
1
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Istnieje od blisko 20 lat, a od 10 w zupełnie nowej odsłonie. Galeria Echo, bo o niej mowa, na stałe wpisała się w krajobraz Kielc. Tylko w ciągu ostatniej dekady odwiedziło ją prawie 100 mln klientów i zorganizowano prawie 1000 wydarzeń.

Galeria Echo powstała w 2002 roku jako pierwsze centrum handlowe nowej generacji w Kielcach. Po przebudowie, która zakończyła się w 2011 roku, Galeria Echo powiększyła swoją powierzchnię najmu do 71,5 tys. mkw, stając się największym tego typu obiektem w województwie świętokrzyskim.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Pierwsze nowoczesne centrum w mieście

Obecnie inwestycja mieści ok. 250 różnego rodzaju sklepów popularnych polskich i światowych marek, punktów usługowych, studio fitness oraz kręgielnię. W obiekcie znajduje się również nowoczesne kino Helios z siedmioma klimatyzowanymi salami wyposażonymi w wysokiej jakości sprzęt i dźwięk cyfrowy.

Galeria Echo była pierwszym nowoczesnym centrum handlowym w mieście i miała niekwestionowany wpływ na zmianę świadomości mieszkańców Kielc oraz całego regionu. Stała się wizytówką miasta, motorem napędowym kolejnych zmian i rozwoju województwa świętokrzyskiego, a mimo upływającego czasu, wciąż utrzymuje pozycję lidera. Przebudowa centrum w 2011 roku była kluczowym momentem zarówno w historii obiektu, jak i lokalnej społeczności. Cieszymy się, że już od dekady możemy zapewniać naszym klientom niezapomniane wrażenia i doświadczenia – zarówno podczas zakupów, jak i licznych wydarzeń, które miały miejsce właśnie na terenie Galerii Echo – komentuje Grzegorz Czekaj, dyrektor Galerii Echo.

W ciągu ostatniej dekady Galerię Echo odwiedziło prawie 100 mln klientów. Zorganizowano w tym czasie ponad 900 różnych wydarzeń i eventów dla dorosłych i najmłodszych kielczan. Od wymiany książek po wydarzenia sportowe, wernisaże, koncerty i warsztaty artystyczne dla różnych grup wiekowych.

Jako ważny element w historii Galerii Echo przedstawiciele obiektu wskazują działania charytatywne – akcje dobroczynne, jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Malowana Niedziela, „VIP-y malują bombki” czy Akcja z Aniołem. Zebrano w nich ok. 500 tysięcy złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących.

Branża doceniła zmiany

Przedstawiciele obiektu zwracają uwagę, że przeprowadzone przed dekadą zmiany doceniła zarówno branża, jak i klienci. W 2011 roku galeria zyskała uznanie na arenie międzynarodowej, zwyciężając w kategorii „Best enlarged retail development” w prestiżowym konkursie MAPIC Awards. Rok później rozbudowa Galerii Echo została doceniona w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych.

O wyjątkowości Galerii Echo świadczą przede wszystkim ludzie – rosnąca frekwencja odwiedzających nas gości, najemcy, którzy zostali z nami przez lata i ci, którzy podpisali niedawno umowy, widząc nasz potencjał, a także osoby, które na co dzień dbają o prawidłowe funkcjonowanie naszego centrum. Z tego miejsca chciałem serdecznie podziękować całemu zespołowi Galerii Echo, który przez wszystkie te lata wkładał mnóstwo zaangażowania i serca w pracę – to dzięki Wam możemy się ciągle rozwijać i umacniać naszą pozycję – podsumowuje Grzegorz Czekaj.

Tags: Galeria Echo
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Świat Książki z nowym salonem w Galerii Północnej

Wydajemy na książki ponad 30 proc. więcej niż rok temu

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version