Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Smaczny powrót z wakacji. Ruszyła kampania wspierająca najemców gastronomicznych w Galerii Mokotów

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Galeria Mokotów rusza z kampanią „Smaczny powrót z wakacji”. Ma ona na celu wsparcie restauracji i kawiarni funkcjonujących w warszawskim centrum handlowym. Akcja ruszyła 28 sierpnia i zakończy się 11 września.

Akcja ma zachęcić mieszkańców sąsiednich osiedli, pracowników okolicznych biur, a także klientów do skorzystania z bogatej oferty lunchowej dostępnej w restauracjach i kawiarniach obecnych w warszawskim centrum handlowym.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Oferta gastronomiczna Galerii Mokotów w niczym nie ustępuje tej, bardzo różnorodnej, zakupowej, czym nadal zaskakujemy naszych klientów i co wyróżnia nas na tle konkurencji. W Galerii można zjeść szybko w którymś z sieciowych konceptów gastronomicznych, ale można też spędzić dłuższą chwilę przy stoliku w restauracji z obsługą kelnerską. Również smakowo każdy znajdzie tu coś dla siebie – od kuchni polskiej, przez Amerykę aż do orientalnych smaków Azji. Jest to naprawdę świetny pomysł na przerwę w pracy (czy szybki obiad z dziećmi), która jest niezbędna dla naszej efektywności i koncentracji czy po prostu dla zdrowia – podkreśla Agata Berndt-Wazelin, Rzeczniczka Prasowa Galerii Mokotów. – Gastronomia jest jedną z tych branż, które najmocniej odczuły negatywne skutki lockdown’u. Dlatego też ponownie postanowiliśmy wesprzeć naszych najemców kampanią promocyjną – tym razem skupioną na korzyściach płynących ze smacznego i pożywnego lunchu – dodaje.

Zjesz lunch i zarobisz 10 zł

Zachętą do odwiedzenia restauracji i kawiarni obecnych w Galerii Mokotów ma być akcja „Zamów lunch i odbierz 10zł”, w ramach której za każde zamówienie powyżej 30zł (w jednym z lokali, które dołączyły do tej promocji) można otrzymać 10zł zwrotu na konto bankowe w ramach funkcjonalności Cashback. Ponadto, większość z najemców gastronomicznych biorących udział w kampanii przygotowuje na ten czas specjalne oferty lunchowe.

Akcja wystartowała 28 sierpnia i potrwa do 11 września.

Opublikował Radosław Święcki

Tags: Galeria Mokotów
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Empik dołącza do Galerii Veneda

Empik dołącza do Galerii Veneda

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version