Galeria Mokotów rusza z kampanią „Smaczny powrót z wakacji”. Ma ona na celu wsparcie restauracji i kawiarni funkcjonujących w warszawskim centrum handlowym. Akcja ruszyła 28 sierpnia i zakończy się 11 września.
Akcja ma zachęcić mieszkańców sąsiednich osiedli, pracowników okolicznych biur, a także klientów do skorzystania z bogatej oferty lunchowej dostępnej w restauracjach i kawiarniach obecnych w warszawskim centrum handlowym.
Oferta gastronomiczna Galerii Mokotów w niczym nie ustępuje tej, bardzo różnorodnej, zakupowej, czym nadal zaskakujemy naszych klientów i co wyróżnia nas na tle konkurencji. W Galerii można zjeść szybko w którymś z sieciowych konceptów gastronomicznych, ale można też spędzić dłuższą chwilę przy stoliku w restauracji z obsługą kelnerską. Również smakowo każdy znajdzie tu coś dla siebie – od kuchni polskiej, przez Amerykę aż do orientalnych smaków Azji. Jest to naprawdę świetny pomysł na przerwę w pracy (czy szybki obiad z dziećmi), która jest niezbędna dla naszej efektywności i koncentracji czy po prostu dla zdrowia – podkreśla Agata Berndt-Wazelin, Rzeczniczka Prasowa Galerii Mokotów. – Gastronomia jest jedną z tych branż, które najmocniej odczuły negatywne skutki lockdown’u. Dlatego też ponownie postanowiliśmy wesprzeć naszych najemców kampanią promocyjną – tym razem skupioną na korzyściach płynących ze smacznego i pożywnego lunchu – dodaje.
Zjesz lunch i zarobisz 10 zł
Zachętą do odwiedzenia restauracji i kawiarni obecnych w Galerii Mokotów ma być akcja „Zamów lunch i odbierz 10zł”, w ramach której za każde zamówienie powyżej 30zł (w jednym z lokali, które dołączyły do tej promocji) można otrzymać 10zł zwrotu na konto bankowe w ramach funkcjonalności Cashback. Ponadto, większość z najemców gastronomicznych biorących udział w kampanii przygotowuje na ten czas specjalne oferty lunchowe.
Akcja wystartowała 28 sierpnia i potrwa do 11 września.
Opublikował Radosław Święcki