W centrum handlowym otwarto właśnie sklep marki Volcano. Obecnie obiekt ma najszerszą ofertę modową w regionie.
Stale umacniający się segment obejmuje już ok. 80 sklepów. Teraz do tego grona dołącza także Volcano. Nowy najemca zdecydował się zainwestować w wynajem lokalu mającego ponad 85 mkw.
Volcano to polska marka odzieżowa, w ofercie której można znaleźć rzeczy w stylu casual dla całej rodziny, niezwykle komfortowe i wykonane w jakości, pozwalającej cieszyć się nimi na dłużej. Brand jest dystrybuowany w blisko 150 sklepach w całej Polsce. Sklep w Galerii Jurajskiej będzie pierwszym w północnej części woj. śląskiego.
Oferta modowa jest kluczowa dla Galerii Jurajskiej, która pozycjonowana jest na rynku jako centrum handlowe fashion – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. – Dlatego kontynuujemy rozwój asortymentu w tym segmencie, jedocześnie też dywersyfikując go. Wejście nowego najemcy nie tylko dopełnia już zastany odzieżowy tenant-mix, ale także tworzy nową destynację zakupową. Ta z racji rozpoznawalności marki ma szansę szybko zyskać na popularności.
Razem ze sklepem Volcano w centrum handlowym znaleźć można w sumie 60 sklepów takich polskich marek, jak m.in. Reserved, House, Cropp, Diverse, Medicine Lavard, Vistula czy Bytom. Swoje sklepy mają tutaj także globalne brandy, w tym chociażby: ZARA, Massimo Dutti Bershka, Mango, H&M, TK Maxx, Levi’s, Guess czy Orsay.
Galeria Jurajska od lat pozostaje biznesowo niezwykle atrakcyjną lokalizacją dla polskich i zagranicznych marek. Fakt, że teraz umacniamy naszą ofertę w tym segmencie, pokazuje, że pandemia tego nie zmieniła. Wręcz przeciwnie, marki szukają dziś nie tylko partnerów, z którymi mogą stabilnie się rozwijać, ale także chłonnych rynków lokalnych – mówi Borecka-Suda.
Jak wyjaśniają przedstawiciele marki, decyzja o otwarciu sklepu w Galerii Jurajskiej podjęta była ze względu na dobrą lokalizację oraz duży potencjał sprzedażowy tego obiektu.