Rossman, Stars.Space i Tik-Tok łączą siły. Wkrótce na półkach drogerii pojawi się nowa marka

Materiały prasowe

W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z Tik-Tokiem.

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które spółka na bieżąco bada i analizuje, używając do tego własnych narzędzi IT.

Spółka informuje rozpoczęciu współpracy z Rossmannem. Drogeria będzie wyłącznym sprzedawcą produktów w przestrzeni offline, a półki eksperymentalnie zostaną oznaczone logiem Tik-Toka.

Zaangażowano ok. 100 infulencerów

Stars.Space to marka od początku do końca stworzona przez influencerów skupionych wokół platformy Tik-Tok. Są oni zaangażowani nie tylko w działania promocyjne, ale także zostali włączeni do procesu kreowania produktów. Łącznie do współpracy zaprosiliśmy około 100 osób – komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

Stars.Space przypomina, że ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej. Ponadto eksperci z platformy społecznościowej będą wsparciem merytorycznym przy tworzeniu i wdrożeniu produktów.

Spółka podkreśla, że umowa z Tik-Tokiem to strategiczny dla Stars.Space krok, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną.

 

O Stars.Space

Stars.Space to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Równolegle firma zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Już niedługo na rynek trafi pierwsza linia kosmetyków.

 

oprac. Radosław Święcki

 

Exit mobile version