Z tej okazji sieć przygotowała dla klientów liczne niespodzianki, konkursy i promocje. Obchody jubileuszu otwiera kampania „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.
Na otwarcie kampanii „20 lat idę tam, gdzie mam wszystko” Kaufland zaprezentował spot w którym przedstawiono najważniejsze wydarzenia z życia młodej kobiety i kluczowe decyzje, jakie podjęła w ciągu ostatnich 20 lat. Życie bohaterki jest pełne wyborów, ale na każdym kroku towarzyszy jej Kaufland.
Nostalgiczny charakter reklamy podkreśla znany na całym świecie utwór Roya Orbisona pt. „You Got It” w nowej aranżacji zrealizowanej specjalnie na zlecenie sieci Kaufland.
Kolejne etapy kampanii
W dalszych etapach kampanii mają pojawić się kreacje video dotyczące pracowników oraz partnerów biznesowych.
Emisja spotów w telewizji, muzycznych i filmowych serwisach streamingowych, radiu oraz w kinach potrwa do końca października. Kampania będzie widoczna również w outdoorze, tj. na billboardach w największych polskich miastach oraz na przestrzeni reklamowej autobusów miejskich. Kaufland zachęca również do śledzenia kanałów social media sieci, gdzie będzie można znaleźć wiele angażujących treści i wziąć udział w atrakcyjnych konkursach.
Okrągłe urodziny naszej sieci są doskonałą okazją do wspólnego świętowania, do którego zapraszamy wszystkich klientów. Kaufland już od 20 lat jest miejscem otwartym na potrzeby konsumentów, przez co towarzyszymy im zarówno na co dzień, jak i w ważnych momentach życia. Hasło kampanii brzmi – „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”, ponieważ od samego początku istnienia naszej sieci staramy się zagwarantować klientom najlepsze doświadczenia zakupowe – duży wybór produktów, wysoką jakość, korzystne ceny i profesjonalną obsługę – mówi cytowana w komunikacie prasowym sieci Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Koncepcję kampanii „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam” opracowała agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaś za produkcję spotów odpowiada firma FEELMOVIE.
Kaufland zachęca również do udziału w konkursie dla uczestników Programu PAYBACK. W konkursie „Złoty Balon” konta aż 1 000 zwycięzców zasili dodatkowe 20 000 punktów. Wygrają osoby, które w dniach od 9 września do 3 listopada zgromadzą najwięcej punktów za zakupy w sklepach Kaufland.
O KAUFLAND
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów, jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.