Według przedstawicieli Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” tegoroczny letni sezon można zaliczyć do udanych. Wpływ miała na to udana pogoda, jak również fakt, iż wielu Polaków ze względu na pandemiczne ograniczenia zdecydowało się na urlop w kraju.
W mijającym sezonie sieć powiększyła się o kilkanaście kolejnych lokali. Były to zarówno lodziarnie stacjonarne, jak i punkty mobilne, otwarte w ramach nowego konceptu współpracy. Powstały one m.in. w Krakowie, Mielnie, Białymstoku, Łodzi, Pile, Piszu, Przeworsku, Sandomierzu, Szczecinie, Giżycku, Koszycach Wielkich, Piekoszowie, Ciechanowcu, Horodnianach, Zambrowie, Tychach czy Sarbinowie.
Złagodzenie epidemicznych obostrzeń zachęciło przedsiębiorców do wchodzenia w nowe inwestycje. Zbiegło się to w czasie z debiutem naszego świeżego modelu franczyzowego – mobilnej lodziarni z ogródkiem. Jeszcze wiosną zaoferowaliśmy start sprzedaży w dwa tygodnie. Latem natomiast w pełni wyposażone lodziarnie dostarczaliśmy naszym partnerom w zaledwie dwa dni. Ta szybka i kompleksowa propozycja spotkała się z dużym odzewem ze strony osób, które poszukiwały pomysłu na sprawdzony, sezonowy biznes – podkreśla Radosław Charubin, współwłaściciel sieci.
Co wpłynęło na udany sezon?
Sieć podkreśla, że na zainteresowanie lodami wpłynął fakt, iż podobnie jak w zeszłym roku, w związku z pandemicznymi ograniczeniami, wielu Polaków zdecydowało się na spędzenie wakacji w kraju. Swoje zrobiła również piękna lipcowa pogoda, która sprawiła, że chętnych do jedzenia lodów – nie tylko w miejscowościach turystycznych – nie brakowało.
Co prawda druga połowa wakacji nikogo nie rozpieszczała, ale menu naszych lodziarni sprawdza się także, gdy temperatura spada. Oferujemy bowiem gofry i inne słodkie wypieki, kawy czy wytrawne kanapki. Dzięki temu lokale “u Lodziarzy” cieszą się powodzeniem przy słabszej pogodzie, a nawet – mogą działać przez cały rok. 12 sierpnia odbyła się też nasza cykliczna impreza – Noc lodożerców. W ramach wydarzenia lodziarnie w całej Polsce przedłużały czas swojej pracy “do ostatniego gościa”. Klienci dzięki aplikacji mobilnej mogli tego wieczoru liczyć na wiele atrakcyjnych promocji – tłumaczy Charubin.
Obecnie sieć “u Lodziarzy” można spotkać w ponad stu lokalizacjach w całym kraju.
oprac. Radosław Święcki