Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kappahl wraca do Focus Mall w nowym koncepcie

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Najemcy
0

30 września nastąpi otwarcie salonu Kappahl w Focus Mall w Zielonej Górze. Skandynawska marka powraca do miasta po 5 latach nieobecności i zapowiada otwarcie w nowym koncepcie store-in-store.

Kappahl to szwedzka marka odzieży, w której ofercie znajdują się odzież, bielizna oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Salon Kappahl, o powierzchni 731 mkw., zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze nowo otwartej części galerii.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Otwarcie nowego sklepu Kappahl w Zielonej Górze jest dla nas ekscytujące z dwóch powodów. Po pierwsze, wracamy do miasta, w którym już kiedyś Kappahl był i mamy tutaj grono lojalnych Klientów. Takie powroty zawsze cieszą nas ogromnie – mówi Wirginia Gruszczyńska, marketing and e-com manager Kappahl Poland. – Będzie to dla nas szczególne otwarcie również z uwagi na fakt, że sklep zaprezentujemy w koncepcie store in store. Klienci będą mogli robić zakupy w salonie Kappahl i znajdującym się tuż za ścianą sklepie Newbie. Mamy nadzieję, że wpłynie to bardzo pozytywnie na komfort zakupów naszych lojalnych, jak i nowych Klientów – dodaje.

Newbie to kolekcja odzieży i dodatków dla najmłodszych w rozmiarach 44-128. Została zaprojektowana z dbałością o szczegóły – jest miękka, przytulna i ponadczasowa, a wszystkie artykuły wykonane są z ekologicznych materiałów. Kolekcja Newbie obejmuje również przytulanki, kocyki oraz materiałowe pieluszki.

Kappahl to marka odpowiedzialna, oferująca odzież z naturalnych tkanin, wytworzoną w zrównoważony sposób. To produkty wysokiej jakości sprzedawane w atrakcyjnych cenach, dlatego bardzo cieszy nas powrót marki do Focus Mall. Planujemy poszerzać portfolio o takich najemców, aby zapewnić klientom dostęp do marek działających w duchu slow fashion – deklaruje Marta Radziwoń, dyrektor centrum Focus Mall.

O Focus Mall

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, E-obuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Opublikowała Urszula Szewczyk.

Tags: Focus MallKappAhlnieruchomości komercyjne
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
groszek_eurocash_retail_journal

Grupa Eurocash publikuje raport wpływu na innowacyjność swoich klientów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version