Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowa wystawa edukacyjna w CH Złote Tarasy

Centrum wspiera osoby ze spektrum autyzmu

przez Julia Szypulska
7 października 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Z początkiem października, na 2 piętrze Złotych Tarasów została otwarta wystawa eksponatów, które powstały w wyniku projektu AUT/ART w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z Fundacją Synapsis.

Twórcami eksponatów są osoby w spektrum autyzmu, które wzięły udział w warsztatach twórczych pod okiem kuratorek – Aleksandry Rajskiej oraz Anny Szary, projektantki Matyldy Halkowicz i Marty Szostek, choreografki Moniki Kiwak oraz kompozytora Patryka Zakrockiego. Dzięki tej współpracy powstały eksponaty, z których każdy został zaprojektowany przez inną osobę i jest odzwierciedleniem jej zainteresowań, charakteru oraz indywidualnych preferencji. Wszystkie złożyły się na instalację, której kolektywnie został nadany tytuł: Ten pokój chce. Premierowo była ona pokazywana w jednej z sal wystawienniczych Zamku Ujazdowskiego, zaaranżowanej tak, aby przypominała pokój. Do tego nawiązuje także tytuł, który może być dowolnie dokończony. Pokazuje on, że każdy z uczestników i każda z uczestniczek inaczej odbiera otaczającą ich rzeczywistość.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Materiały prasowe

Wygląd ani temat wystawy nie był planowany przez twórców, kształtował się stopniowo bez choćby wstępnej koncepcji. W efekcie powstało sześć obiektów oraz ścieżka dźwiękowa z głosami uczestniczek i uczestników projektu, której można posłuchać, czytając skanując kod QR na wstawie.

Opisana wyżej wystawa to już kolejne działanie CH Złote Tarasy wspierające osoby w spektrum autyzmu. Centrum handlowe od lat bierze udział w akcji Polska na Niebiesko w ramach Światowego Dnia Świadomości Autyzmu, jak również wprowadziło tzw. ,,godziny ciszy”. W każdą środę od 17.00 do 19.00 muzyka oraz komunikaty w systemie nagłośnieniowym zostają wyciszone, by wspierać osoby w spektrum autyzmu, a także wszystkie osoby wysoko wrażliwe.

Przygotowanie wystawy: kuratorki – Aleksandra Rajska, Anna Szary; twórcy i twórczynie – Paulina Chodkowska, Sylwester Kwaśniewski, Dawid Mackiewicz, Wiktor Padzik, Marta Stańczyk, Dawid Wicha; projekt instalacji – Matylda Halkowicz, Marta Szostek; identyfikacja wizualna – Adrian Chytry; koordynacja – Joanna Saran.

Tags: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek UjazdowskiFundacja SynapsisZłote Tarasy
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
Auchan wciąż najtańszy. Sieć publikuje wyniki za 2020 r.

Auchan wciąż najtańszy. Sieć publikuje wyniki za 2020 r.

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version