Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pyszne.pl udostępnia płatności odroczone Twisto | PayU Płacę później

Płatności po 30 dniach już nie tylko w branży fashion

przez Julia Szypulska
12 października 2021
w Food
0

Od kilku tygodni użytkownicy Pyszne.pl mogą zapłacić z Twisto | PayU Płacę później. Dzięki temu będą mogli uregulować należność za zamówienie złożone online w okresie 30 dni bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że wybiorą Twisto jako metodę płatności podczas finalizacji zamówienia.

Jako lider rynku bacznie obserwujemy zmiany preferencji współczesnych konsumentów. Naszym priorytetem jest zapewnienie użytkownikom największego wyboru restauracji oraz wygody w postaci metod płatności odpowiadających ich potrzebom. Cieszymy się, że jako pierwsi na rynku serwisów do zamawiania jedzenia online możemy zaoferować innowacyjne rozwiązanie, jakim jest odroczona płatność. Oznacza to dodatkową wartość zarówno dla klientów, jak i restauracji partnerskich – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Zobacz także: Hebe wprowadza odroczone płatności

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Cieszę się, że kolejne podmioty związane z branżą jedzeniową decydują się na wdrożenie płatności odroczonych od Twisto – wcześniej na taki krok zdecydowały się sieć restauracji Pizza Hut oraz sieć supermarketów PoloMarket – mówi z kolei Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.

Jeszcze kilka miesięcy temu metoda płatności kup teraz zapłać później” kojarzona była głównie z sektorem fashion – kupujący niepewni zamówienia woleli zobaczyć produkt, zanim za niego zapłacą. Dziś klienci wybierają Twisto również ze względu na wygodę i bezpieczeństwo płatności, traktując płatności odroczone jako bezgotówkową alternatywę płatności za pobraniem. Co więcej, również sklepy zauważają tę tendencję.

Trudno mi przywołać branżę, która jeszcze nie oferuje możliwości opóźnienia płatności: odraczane są płatności za zakupy spożywcze, jedzenie z dowozem, leki, chemię domową, kosmetyki, gazety, bilety do kina czy na koncerty, a nawet za przejazdy komunikacją miejską – dodaje Adam Miziołek.

Jak zapłacić później z Twisto

Odroczenie płatności z Twisto jest proste. Zamawiający, po złożeniu zamówienia, jako metodę płatności wybiera PayU, a następnie Twisto | PayU Płacę Później. W ciągu ułamków sekundy Twisto sprawdza wiarygodność kredytową kupującego i potwierdza możliwość dokonania zapłaty. Po potwierdzeniu płatności, klient ma 30 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli kupujący zdecyduje się dodatkowo na rejestrację w Twisto, zyskuje miesięczny limit wydatków, możliwość ich przesunięcia o kolejne miesiące lub rozłożenia na raty.

Popularność płatności odroczonych rośnie na całym świecie – w ciągu dwóch lat globalna wartość wydatków dokonanych w ramach tej metody płatności wzrosła o ponad 300 proc. W Polsce płatności kup teraz, zapłać później oferuje ponad 30 proc. największych merchantów. Twisto, lider płatności odroczonych w regionie CEE, systematycznie powiększa sieć sklepów partnerskich.

Więcej: Jesteśmy w światowej czołówce e-konsumentów

Wachlarz płatności elektronicznych stale się poszerza

W PayU koncentrujemy się na tym, aby konsumenci mogli zawsze wybrać ulubioną metodę płatności w sklepie i bezpiecznie dokonać zakupu. Rozwój zasięgu płatności odroczonych „Płacę później” jest naturalnym etapem poszerzania wachlarza płatności elektronicznych udostępnianych w ramach naszego systemu. Akceptanci, którzy wybrali PayU, korzystając z zalet prostej integracji z jednym API, mogą elastycznie dopasowywać metody płatności, które zaoferują swoim klientom, w zależności od ich potrzeb oraz aktualnych trendów. Cieszymy się, że wśród partnerów, którzy już udostępnili swoim użytkownikom „Twisto | PayU Płacę później” jest Pyszne.pl, lider w kategorii serwisów do zamawiania jedzenia online – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU.

Inwestorem Twisto jest australijski lider BNPL, Zip, który w czwartym kwartale 2021 r. stanie się jedynym udziałowcem Twisto. Z badań prowadzonych przez Zip wśród e-sklepów z całego świata wynika, że 96 proc. merchantów, którzy wdrożyli płatności odroczone odnotowało pozytywne efekty dla swojego biznesu, przede wszystkim w postaci: wzrostu średniej wartości koszyka, wzrostu konwersji, nowych klientów i większą częstotliwość zakupów.

Tags: PayUpłatności bezgotówkowepłatności odroczoneTwisto
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Restauracja Pizza Hut z zewnątrz
Food

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Koku Sushi
Food

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Max Premium Burgers w Płocku
Food

W Płocku otwarto właśnie MAX Premium Burgers

Następny artykuł
Centra handlowe Newbridge sponsorem młodzieżowego sportu

Centra handlowe Newbridge sponsorem młodzieżowego sportu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version