Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”. Intermarché ruszył z kampanią

Akcja ma zwiększyć świadomość Polaków odnośnie problemu marnowania żywności

przez Radosław Święcki
13 października 2021
w Centra handlowe, Food, Newsy
0

Intermarché uruchomił drugą edycję kampanii edukacyjnej „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”. Celem akcji jest zwiększanie świadomości Polaków odnośnie problemu marnowania żywności i jego zapobieganiu. Kampania potrwa do 24 października.

Z przywołanych przez Intermarché badań CBOS z zeszłego roku wynika, że nieco ponad 80 proc. Polaków jest świadomych wpływu ich sposobu życia na stan środowiska naturalnego. Odsetek dość wysoki, tyle że wiele osób wciąż nie posiada niezbędnej wiedzy do podejmowania dobrych dla środowiska decyzji. Uruchomiona przez sieć kampania ma to zmienić. Konkretnie ma ona na celu edukację zarówno klientów, jak i pracowników Intermarché w zakresie niemarnowania produktów spożywczych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Kampania „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem” będzie prowadzona wielokanałowo, co pozwoli dotrzeć do większej grupy odbiorców.

Marnowanie żywności to problem, który jesteśmy w stanie rozwiązać jedynie wspólnymi siłami. By było to możliwe potrzebujemy podstaw w postaci wiedzy w tym temacie. Wielu z nas nadal nie zdaje sobie sprawy z tego, jak odpowiednio przechowywać żywność lub jak robić zakupy, aby nie kupować zbędnych produktów. Z tego względu bardzo ważna jest edukacja w tym zakresie – podkreśla Tomasz Waligórski stojący na czele Intermarché.

W Intermarché mamy nadzieję, że wprowadzając szeroko zakrojone działania w ramach kampanii „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem” zmienimy podejście Polaków do jedzenia, jak również zmniejszymy ilość marnowanych produktów w naszych sklepach poprzez uświadamianie naszych pracowników – dodaje.

Praktyczne porady dla klientów

W ramach kampanii na stronie internetowej Intermarché zamieszczono zakładkę „Szanuj żywność”. Klienci sieci znajdą tam praktyczne porady służące zmniejszeniu ilości marnowanej żywności. Dowiedzą się m.in., jak planować zakupy, w jaki sposób wykorzystać niezjedzone produkty spożywcze czy jak prawidłowo przechowywać jedzenie w lodówce.

Dodatkowe informacje będą dostępne również w mediach społecznościowych marki – na Facebooku i Instagramie pojawią się nie tylko wskazówki służące zmniejszeniu ilości produkowanych przez nas odpadów, ale również przepisy, które ułatwią nam to zadanie i pozwolą wykorzystać produkty, dla których nie znaleźliśmy zastosowania.

Ponadto sieć planuje akcje edukacyjne (we współpracy z organizacjami pozarządowymi, którym sklepy Intermarché nieodpłatnie przekazują żywność), które będą organizowane w jej placówkach. We wszystkich supermarketach pojawią się również plakaty z hasłem kampanii.

Partnerami akcji są m.in. Bank Żywności, Caritas, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta, Markot, Monar, Polski Czerwony Krzyż oraz lokalne organizacje znajdujące się w miejscowościach, w których zlokalizowane są sklepy Intermarché.

Kampania zakończy się 24 października.

Zobacz też: Supermarket Intermarché w Oleśnicy otwarty w nowym koncepcie

Tags: Intermarche
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Auchan Retail Polska już przyznał pracownikom bony noworoczne

Auchan Retail Polska już przyznał pracownikom bony noworoczne

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version