Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Biedronka wygrała w rankingu Top Marka

Ranking powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji z prasy, internetu i social mediów

przez Radosław Święcki
4 listopada 2021
w Centra handlowe
3
Biedronka_retail_journal

Biedronka_retail_journal

Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze. Informacje o marce dotarły do odbiorców ponad miliard razy, zaś liczba publikacji przekroczyła 762,5 tys.

Autorem rankingu Top Marka jest magazyn „Press” oraz agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Ranking powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji z prasy, Internetu i mediów społecznościowych. Biedronka zwraca uwagę, że ranking jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji.

Liczba publikacji dotyczących Biedronki w okresie od lipca zeszłego roku do końca czerwca br. przekroczyła 762,5 tys. To wynik o niemal 250 tys. wyższy od drugiej w zestawieniu konkurencyjnej sieci handlowej.

Informacja o marce Biedronka dotarła do odbiorców aż 1 387 252 144 razy.

Szczególny okres powstawania rankingu

Przedstawiciele Biedronki zwracają uwagę, że okres powstawania rankingu Top Marka przypadł na okres kolejnych fal pandemii.

Cieszymy się, że autorzy rankingu, gdy zaczął się drugi gwałtowny wzrost liczby zachorowań na COVID-I9, zauważyli, że Biedronka modelowo i sprawnie zastosowała swoje autorskie i skutecznie sprawdzone pół roku wcześniej rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów – mówi Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Wydłużyliśmy czas pracy sklepów, wyznaczyliśmy godziny dla seniorów, dbaliśmy o dystans społeczny w czasie zakupów, powiększyliśmy liczbę kas samoobsługowych ułatwiających unikanie kontaktów między klientami i sprzedawcami. Wprowadziliśmy także do sprzedaży testy na obecność przeciwciał COVID-19 – przypomina Hadaj.

Ranking Top Marka obejmował w sumie 500 marek w 50 branżach.

Zobacz też: Biedronka od jutra dostarczy zakupy w kwadrans. Umożliwi to BIEK

Tags: Biedronka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Bezpieczeństwo w centrach handlowych. Spotkanie PRCH i ministra zdrowia

Bezpieczeństwo w centrach handlowych. Spotkanie PRCH i ministra zdrowia

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version