Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze. Informacje o marce dotarły do odbiorców ponad miliard razy, zaś liczba publikacji przekroczyła 762,5 tys.
Autorem rankingu Top Marka jest magazyn „Press” oraz agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.
Ranking powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji z prasy, Internetu i mediów społecznościowych. Biedronka zwraca uwagę, że ranking jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji.
Liczba publikacji dotyczących Biedronki w okresie od lipca zeszłego roku do końca czerwca br. przekroczyła 762,5 tys. To wynik o niemal 250 tys. wyższy od drugiej w zestawieniu konkurencyjnej sieci handlowej.
Informacja o marce Biedronka dotarła do odbiorców aż 1 387 252 144 razy.
Szczególny okres powstawania rankingu
Przedstawiciele Biedronki zwracają uwagę, że okres powstawania rankingu Top Marka przypadł na okres kolejnych fal pandemii.
Cieszymy się, że autorzy rankingu, gdy zaczął się drugi gwałtowny wzrost liczby zachorowań na COVID-I9, zauważyli, że Biedronka modelowo i sprawnie zastosowała swoje autorskie i skutecznie sprawdzone pół roku wcześniej rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów – mówi Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.
Wydłużyliśmy czas pracy sklepów, wyznaczyliśmy godziny dla seniorów, dbaliśmy o dystans społeczny w czasie zakupów, powiększyliśmy liczbę kas samoobsługowych ułatwiających unikanie kontaktów między klientami i sprzedawcami. Wprowadziliśmy także do sprzedaży testy na obecność przeciwciał COVID-19 – przypomina Hadaj.
Ranking Top Marka obejmował w sumie 500 marek w 50 branżach.
Zobacz też: Biedronka od jutra dostarczy zakupy w kwadrans. Umożliwi to BIEK