Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Klif wspiera utalentowane dzieci

Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif Gdynia ogłosiły konkurs talentów muzycznych dla dzieci w wieku do 11 lat

przez Blanka Dżugaj
4 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Wraz z początkiem sezonu artystycznego, Dom Mody Klif oraz Galeria Klif w Gdyni rozpoczął realizację nowej inicjatywny kulturalnej. Polega ona na wspieraniu młodych talentów. Na najlepszych uczestników czekają nagrody pieniężne i nagranie teledysku.

Projekt, który przyjął nazwę „Klif wspiera talenty”, jest zgodny z filarami działalności obu obiektów, które w swojej misji mają liczne inicjatywy kulturalne. W działaniach tych Galeria Klif Gdynia i Dom Mody Klif w Warszawie stawiają przede wszystkim na wspieranie artystów. Stąd licznie organizowane wystawy i wydarzenia kulturalne oraz podejmowanie wspólnych inicjatyw z instytucjami kultury. Tym razem Klif postawił na wsparcie ponadprzeciętnie utalentowanych dzieci, aby dać im możliwość rozwoju i zaprezentowania swoich umiejętności.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Konkurs dla małych muzyków

Marka podjęła współpracę z Fundacją Źródło Tworzenia, która wpiera działania twórcze artystów, niesie pomoc osobom potrzebującym. Wspólnie ogłosiły konkurs talentów muzycznych dla bardzo zdolnych i twórczych dzieci w wieku do 11 lat.

Więcej: Klif rusza z kolejnym modowym projektem

Konkurs odbywa się za pośrednictwem serwisu Facebook. Spośród utalentowanych dzieci wyłoniono kilku kandydatów w dwóch kategoriach. W pierwszej kolejności odbędzie się prezentacja kandydatów, głosowanie i wręczenie nagród w kategorii muzycznej (fortepian). W drugiej natomiast w kategorii artystycznej i muzycznej, z wykorzystaniem innych instrumentów. Każde dziecko zaprezentuje swoje umiejętności za pomocą filmu video, który następnie zostanie umieszczony na profilach społecznościowych Galerii Klif Gdynia i Domu Mody Klif Warszawa. Uczestnicy zakwalifikowani do tego etapu, otrzymają nagrodę pieniężną. Ponadto Internauci, za pomocą „lajków”, będą mieli możliwość wybrać zwycięzcę w kategorii Talent Publiczności, który zostanie nagrodzony dodatkowo. Wyróżnieniem dla zwycięzców, poza nagrodą pieniężną, będzie nagranie teledysku.

 

Tags: Dom Mody Klif
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Żabka oferuje klientom eVoucher Lycamobile

Żabka oferuje klientom eVoucher Lycamobile

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version