Biedronka po raz pierwszy zagra z WOŚP

Już 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP

Fot. materiały prasowe

Biedronka mówi „Siema!” i podejmuje współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Sieć została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Już wkrótce klienci Biedronki będą mogli kupić specjalne produkty z kolekcji WOŚP. Od połowy grudnia natomiast w sklepach sieci pojawią się słynne puszki WOŚP. 

Uroczyste podpisanie umowy odbyło się w warszawskim sklepie sieci w The Warsaw Hub. Dokonali tego lider Orkiestry, Jerzy Owsiak, oraz Prezes Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soares dos Santos. Tym samym pracownicy Biedronki stają się wolontariuszami Orkiestry a jej klienci – darczyńcami. Darowiznę na rzecz WOŚP sieć przekaże podczas Finału zaplanowanego na 30 stycznia 2022 r.

Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety. Oraz wspomóc cel zbiórki – okulistykę dziecięcą – zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci – mówi Jurek Owsiak, szef WOŚP.

Fot. materiały prasowe

Podziw i determinacja

Już od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Znajdziemy na nich m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP.

Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins. 

Dla lepszej przyszłości

W każdym sklepie sieci Biedronka już od połowy grudnia staną też puszki z logo WOŚP. Znajdą się one w strefach kasowych, dzięki czemu każdy klient dokonujący zakupów w Biedronce będzie mógł podczas codziennych zakupów wesprzeć zbiórkę WOŚP.

Przeczytaj także: Biedronka wspiera WOŚP i…środowisko naturalne

Pieniądze zgromadzone w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Wzrok to najważniejszy zmysł człowieka. Nawet drobne, związane z nim problemy wpływają na ogólny rozwój i poznawanie świata, dlatego tak istotne jest szybkie stwierdzenie ewentualnych nieprawidłowości i podjęcie leczenia. Czynnikiem niezbędnym do prawidłowej diagnozy i wdrożenia terapii jest nowoczesny sprzęt, którego brakuje części polskich placówek medycznych. Za pieniądze z 30. Finału Wielka Orkiestra sfinansuje m.in. zakup angiografu dwupłaszczyznowego pomocnego w leczeniu siatkówczaka – najczęstszego nowotworu złośliwego gałki ocznej u dzieci.

Exit mobile version