Pierwszy w Polsce salon projektanta Karla Lagerfelda w Galerii Mokotów to kolejna marka premium, która zdecydowała, że swój jedyny, flagowy salon w Polsce otworzy właśnie w Galerii Mokotów.
Karl Lagerfeld jest synonimem współczesnego paryskiego stylu z nutą rockowego szyku. Ta ikoniczna marka na każdym kroku celebruje potężne dziedzictwo swojego legendarnego założyciela. W swoim DNA ma pasję, intuicję i niewyczerpaną kreatywność.
Salon Karl Lagerfeld w Galerii Mokotów – ekskluzywny wystrój
Nowy salon otworzyła kolekcja jesień-zima 2021, która czerpie inspirację z pasji Karla do architektury i stylu Art Deco. Kolekcja łączy elementy Style Moderne z charakterystycznym dla projektanta rockowym szykiem oraz wysokiej klasy nadrukami monogramów. Całość zawiera się w ponadczasowych ubraniach łączących przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. W tym sezonie pojawia się także nowy House-monogram, będący pomysłową aranżacją inicjałów zmarłego projektanta. Znaleźć go można na dżinsach, dzianinach, odzieży sportowej, a także na odzieży wierzchniej, akcesoriach i elementach stylu życia.
Przeczytaj także: Giorgio Armani Bw Galerii Mokotów
Bardzo nas cieszy, że kolejna renomowana marka wybrała Galerię Mokotów na miejsce swojego debiutu rynkowego w Polsce. Jest to kolejne wzmocnienie unikalnej oferty dostępnej w naszym centrum handlowym. To także dowód na to, że wśród silnych marek nie słabnie zapotrzebowanie na dobre lokalizacje dla sprzedaży stacjonarnej, gdzie mają najlepszy kontakt z klientem. — mówi Grzegorz Grajkowski, Dyrektor Operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów.
Wyrafinowany wystrój wnętrza salonu o powierzchni 110 metrów kwadratowych inspirowany jest biurem i domem Karla Lagerfelda. Zastosowano w nim luksusowe akcenty z marmuru, chromu i mosiądzu. Ściany zdobią oprawione szkice prac projektanta. Wewnątrz znajdują się także wykonane na zamówienie fotele z czerwonego aksamitu. Inspiracją do ich stworzenia były zabytkowe meble i tradycyjna francuska architektura z paryskiej posiadłości słynnego projektanta.
Liczne marki premium w portfolio Galerii Mokotów
Otwierając salon Karla Lagerfelda Galeria Mokotów, wzmocniła ofertę marek luksusowych oraz premium w swoim portfolio.
Przeczytaj także: Galeria Mokotów wspiera najemców gastronomicznych
Centrum stało się tym samym jedynym miejscem w Polsce z tak szerokim asortymentem w tych segmentach.
O Galerii Mokotów
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.