Z końcem listopada do grona najemców Złotych Tarasów dołączyła Bimba y Lola. To jeden z pierwszych w Polsce sklepów tej hiszpańskiej marki odzieżowej.
Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks w samym sercu Warszawy. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych. W końcu listopada do grona marek handlowych dołączyła firma Bimba y Lola.
Dla miłośników modowej awangardy
Bimba y Lola to marka z całkiem długim stażem. Ten hiszpański koncept powstał w 2005 roku i szybko zdobył uznanie klientów lubiących odrobinę szaleństwa w modzie. Marka słynie z awangardowych, kolorowych projektów, w których łatwo wyróżnić się w tłumie. W jej portfolio miłośnicy trendów fashion znajdą ubrania z odważnymi roślinnymi i zwierzęcymi printami, torebki ze sztucznego, kolorowego futra oraz pikowanej skóry, jak również ciężkie buty oraz sportowe sneakersy. Nie zabraknie również akcesoriów takich jak kolorowe rajstopy, bransoletki, chokery i pierścionki.
Twarzą najnowszej kampanii reklamowej marki jest Lourdes Leon, aktorka i influencerka, która swoimi treściami w internecie promuje ciałopozytywność oraz sprzeciwia się mainstreamowym kanonom piękna. Obecnie marka ma ponad 250 punktów sprzedaży w 14 krajach w Europie, Ameryce oraz Azji. W Złotych Tarasach zajęła lokal na poziomie 1.