W drugiej połowie listopada w centrum handlowym Bonarka zostały otwarte: powiększony salon CCC (620 mkw.) w nowej lokalizacji, salon e-obuwie.pl x MODIVO (492 mkw.) i sklep z odzieżą dla najmłodszych Newbie (95 mkw.). W modernizującej się części galerii powstaje strefa grupująca popularne marki obuwnicze. Otwarto w niej już wcześniej salon obuwniczy firmy Deichmann (801 mkw.)
Centrum Bonarka – pierwszy salon e-obuwie x MODIVO w Krakowie
Klienci centrum Bonarka mogą już korzystać z oferty stacjonarnego sklepu e-obuwie.pl x MODIVO. Jego oficjalne otwarcie miało miejsce 18 listopada br. To nowatorskie rozwiązanie łączy ofertę produktową obydwu konceptów w jednej lokalizacji.
Salon znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię 492 mkw. W sklepie postawiono na nowoczesne cyfrowe technologie. Produkty prezentowane są na tabletach i ekranach multimedialnych. Oprócz dotychczasowych rozwiązań, znanych ze sklepów stacjonarnych konceptu e-obuwie, w nowym salonie wyodrębniono również przestrzeń dla interaktywnych przymierzalni MODIVO.
Humanoidalny asystent sprzedaży – robot Pepper
Do dyspozycji klientów są również popularne usługi: esize.me i Reserve&Collect. W zakupach pomaga humanoidalny asystent sprzedaży – robot Pepper. Dla klientów krakowskiej aglomeracji przygotowywana jest także usługa “e-obuwie.pl express” czyli opcja dostawy tego samego dnia.
Bardzo cieszy nas fakt, że centrum handlowe Bonarka jest miejscem pierwszego wyboru dla marek, które chcą otworzyć swój sklep w Krakowie. To wyraz zaufania i docenienie naszych starań związanych z ciągłym rozwojem Bonarki – mówi Justyna Bartosz, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Najemca z ekoofertą dla najmłodszych
25 listopada tenant mix galerii wzbogacił się o markę Newbie. Newbie to kolekcja odzieży i dodatków dla dzieci w rozmiarach 44-128. Została zaprojektowana z wielką dbałością o szczegóły. Wszystkie artykuły wykonano z ekologicznych materiałów. Oferta marki obejmuje również akcesoria dla najmłodszych.
Kolejny znany salon obuwniczy
Dzień później, 26 listopada br., w nowej lokalizacji otwarto sklep marki CCC. Nowo otwarty salon CCC ma powierzchnię 620 mkw i znajduje się na poziomie +1.
Przeczytaj także: CCC – nowa strategia biznesowa
Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia dla całych rodzin. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W portfolio marki CCC znajdują się wyroby dobrze znanych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy czy popularnych marek obuwia sportowego.
Klienci, którzy odwiedzą salon marki w Bonarce mogą skorzystać z usługa czytnika e-size.me. Salon CCC znajduje się na przeciwko sklepu e-obuwie.pl x MODIVO.
O Bonarce
Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji. Znajdują się w nim m.in.: Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City. Kino to jest jednym z największych multipleksów kinowych w Polsce.
Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle Sp. z o.o., a zarządcą Apsys Polska S.A.