Trzy nowe submarki we franczyzie Fit Cake

Fit Cake rozwija też ofertę śniadaniową. Od niedawna w kawiarniach sieci można kupić owsianki i jaglanki, także w opakowaniach na wynos

Fot. materiały prasowe

Keto, Cream, Choco to trzy nowe submarki we franczyzie Fit Cake. Jedna z nich już w pierwszych miesiącach generowała 20 proc. obrotów. 

Fit Cake to jedna najszybciej rozwijających się franczyz w Polsce. Tylko w 2021 roku otworzyła ponad 50 nowych lokali. Zwiększanie liczby punktów sprzedaży to jednak nie wszystko – aby sieć mogła dalej się rozwijać wymaga powiększania oferty o kolejne nowości. Z tego względu w 2021 roku Franczyza Fit Cake w przeciągu pół roku wprowadziła na rynek trzy submarki.

Boom na keto

Wystarczy śledzić trendy w gastronomii, by zauważyć, że wśród konsumentów, nazywanych świadomymi, od dawna rośnie popularność diety keto. Do nich w dużej mierze adresuje swoje produkty największa polska sieć nie-cukierni Fit Cake.

Polega ona na eliminacji węglowodanów na rzecz zdrowych tłuszczy nienasyconych. Stosują ją głównie ludzie aktywni, odchudzający się sportowcy i osoby na tzw., dietach eliminacyjnych – wyjaśnia Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake – Przed wakacjami wprowadziliśmy w naszej sieci pilotażowo submarkę Keto Cake. Mamy keto ciasta, batony, desery w słoikach.

Fot. materiały prasowe

Dla franczyzobiorców to dodatkowa inwestycja. Submarka Keto Cake kosztuje 7 tys. zł. Jednak większość z 50 punktów należących do marki ma ją w swojej ofercie. Powód jest prosty: klienci o to pytają. Połowa ciast wystawionych w witrynie kawiarni to keto. W pierwszych miesiącach submarka ta generowała 20 proc. obrotów. Teraz jest już 40 proc.

Przeczytaj także: Fit Cake zmienia myślenia o słodkościach

Fit Cake Cream

Jesienią sieć wprowadziła kolejną ofertową nowość – submarkę Fit Cake Cream. To zestaw produktów, także wpisujących się w nurt keto, ale z dłuższym terminem, przydatności, wyróżniających się konsystencją i smakiem.

Zaproponowaliśmy klientom słodkie kremy orzechowe i czekoladowe, inspirowane smarowidłami znanych marek – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka franczyzy Fit Cake i autorka nowości -Klienci lubią kremy, ponieważ mogą sobie je dawkować wedle uznania, dostosowując porcje do ustawień i kaloryczności swojej diety.

Masła i kremy nie zawierają cukru, niektóre także laktozy i glutenu. Wśród nich są produkty bez orzechów odpowiednie dla osób uczulonych, jak np. krem o smaku białej czekolady. Również weganie znajdą coś dla siebie, np. krem Choco Nut Nut Vegan.

Fot. materiały prasowe

Owsianki, jaglanki, czekolady

Ostatnią nowinką w ofercie nie-cukierni są czekolady, ręcznie wyrabiane w punktach Fit Cake. Dostępne są w czterech wersjach. Czekolady białe to: Roasted Apple&Cinnamon i Crunchy Cookie&Cream, a Roasted Salty Almond oraz Salty Peanut Butter zaliczyć można do klasycznych.

Nie zawierają laktozy, cukru ani niezdrowych tłuszczów. Każda ma dokładnie opisany makro skład. Są też mniej kaloryczne od tradycyjnych. Tabliczka fit czekolady średnio ma ok 380 kcal. Dla porównania czekolady znanych marek zawierają ich często ponad 600 kcal.

Fit Cake rozwija też stale swoją ofertę śniadaniową. Od niedawna w kawiarniach sieci można kupić owsianki i jaglanki, nawiązujące smakowo do popularnych słodyczy, także w opakowaniach na wynos. Pudełka są oczywiście eko.

 

Exit mobile version