Barbora nagrodzona Polish Business Award 2021 za ekspansję

Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza

Fot. materiały prasowe

Barbora została nagrodzona za ekspansję na polskim rynku detalicznym, nagrodą Polish Business Award 2021. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 9 grudnia br. w Wilnie.

W konkursie nagradzani są polscy i litewscy przedsiębiorcy aktywnie działający na obu rynkach i mający wpływ na rozwój wzajemnych relacji gospodarczych. W tym roku Polish Business Awards wręczono już po raz dziewiąty. Uroczystość była okazją do nakreślenia najważniejszych wydarzeń w polsko-litewskich stosunkach gospodarczych. Była też momentem wymiany doświadczeń i planów dotyczących przyszłych projektów.

Barbora nagrodzona za ekspansję

Barbora od roku z sukcesem rozwija działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.

Przeczytaj także: CEO Barbory w Polsce

Pierwszym miastem, które znalazło się w zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora była Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej. Klienci stolicy kupują produkty spożywcze oraz artykuły codziennego użytku z dostawą do domu już tego samego dnia od stycznia 2021. Po udanym debiucie w centrum Polski, w lipcu marka weszła do Trójmiasta. Otworzyła tam nowe centrum dystrybucyjne, a w sierpniu do Łodzi. Kolejnym etapem rozwoju spółki w Polsce było wejście na Górny Śląsk w listopadzie br. Spółka ponownie powiększyła również swoje zaplecze logistyczne, uruchamiając kolejne centrum dystrybucyjne – w Katowicach.

Barbora działa na polskim rynku od roku

Wkrótce minie rok naszej obecności na polskim rynku. Przyznane nam wyróżnienie jest idealnym podsumowaniem naszej dotychczasowej pracy i zaangażowania całego naszego zespołu w budowanie marki w Polsce. Jest tą przysłowiową wisienką na pierwszym urodzinowym torcie Barbora Polska. Od roku konsekwentnie budujemy nasz brand, umacniamy długotrwałe zaufanie konsumentów oraz relacje z lokalnym biznesem. Polski rynek e-commerce ma duży potencjał, a my wciąż szerokie pole do popisu. Dlatego nie ustajemy w działaniach. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby Polaków i mieć swój znaczący udział w rozwoju polskiego e-commerce – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.

Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku.

O sklepie Barbora

Barbora to internetowy sklep spożywczy działający w krajach bałtyckich. Od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce.  Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka. Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Exit mobile version