Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Przestrzenie coworkingowe mogą pojawić się w każdym centrum handlowym” – mówi Huber Abt, New Work

Przestrzeń coworkingowa, która jest rozumiana jako centrum społeczności, nie ma na celu dostarczania określonej sumy pieniędzy, ale wartości dodanej dla obecnych klientów.

przez Radosław Święcki
22 grudnia 2021
w Wywiady
0
Hubert Abt, New Work

Hubert Abt, New Work

W przypadku przestrzeni coworkingowych w centrach handlowych lokalizacja nie ma większego znaczenia. Będzie to świetny pomysł zarówno w obiektach znajdujących się na obrzeżach miasta, jak i w samym centrum – mówi w rozmowie z Retail Journal Hubert Abt, CEO New Work i workcloud24.

Radosław Święcki: Ile obecnie przestrzeni coworkingowych znajduje się w centrach handlowych?

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Hubert Abt: Według badania przeprowadzonego przez niemiecką radę centrów handlowych w 2019 roku, 50 proc. centrów handlowych posiada biura w ramach swojej przestrzeni. Nie oznacza to oczywiście, że miejsca pracy stanowią integralną część samego centrum handlowego. Są raczej dodatkowo wykorzystaną przestrzenią nieruchomości, elementem mixed use. Obszar tego typu wykorzystywany jako element społecznej integracji klientów jest raczej rzadki. Myślę, że na ten moment około 5 proc. centrów handlowych ma dziś tak zintegrowaną koncepcję.

Ilu zarządców centrów handlowych jest w ogóle zainteresowanych takimi rozwiązaniami?

Powiedziałbym, że niemal wszyscy, każdy chce przecież możliwie najlepiej wykorzystać przestrzeń, którą dysponuje. Jednak w dużej mierze zależy to między innymi od obłożenia centrum handlowego, a także, a może przede wszystkim, od preferencji właściciela obiektu. Tradycyjny biznes polega na tym, że szukają oni najemców, którzy zapewniają stałe wpływy z czynszu. Jednak przestrzeń coworkingowa, która jest rozumiana jako centrum społeczności, nie ma na celu dostarczania określonej sumy pieniędzy, ale wartości dodanej dla obecnych klientów.

Decyduje popularność obiektu?

Które centra handlowe pod względem wielkości i lokalizacji są najodpowiedniejsze dla przestrzeni coworkingowych?

Przestrzenie coworkingowe, przeznaczone do pracy, mogą pojawić się w zasadzie w każdym centrum handlowym. Lokalizacja nie ma tutaj większego znaczenia. Będzie to świetny pomysł zarówno w obiektach znajdujących się na obrzeżach miasta, jak i w samym centrum. Wielkość przestrzeni coworkingowej zależy w tym przypadku raczej od popularności obiektu i dotychczasowego zainteresowania ze strony stałych klientów, którzy wykorzystują galerię jako miejsce zakupów, usług i spotkań towarzyskich.

Powiedzmy na koniec o cenach – jak powinny się one kształtować, aby przestrzenie coworkingowe były atrakcyjne zarówno dla zarządców obiektów handlowych, jak i najemców biur?

Przede wszystkim należy określić grupę docelową, do jakiej chcemy skierować naszą ofertę. Koncepcja, wycena i propozycja wartości dodanej, kierowanej do obiektu retail i społeczności najemców w dużej mierze zależą od ich oczekiwań. Trzeba sprawdzić takie opcje dodatkowe, jak opłata za parking, oferta gastronomiczna w obiekcie, by wypracować najlepszą możliwą ofertę dla potencjalnych klientów.

Zobacz też: Centra handlowe stawiają na coworking

Tags: Przestrzenie coworkingowe
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
YES dołączy do grona najemców Galerii Grodova

YES dołączy do grona najemców Galerii Grodova

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version