Netto ma nową dyrektor HR

Nowa szefowa HR przez 17 lat była związana z Tesco

Joanna Lenartowicz/Netto Polska

Joanna Lenartowicz nowym dyrektorem HR w Netto Polska. Wcześniej, przez kilkanaście lat, odpowiadała za zarządzanie personelem w Tesco. Integracja zespołów Tesco i Netto to jedno z wyzwań, przed którym stoi nowa szefowa HR.

Joanna Lenartowicz – jak podkreśla w komunikacie prasowym Netto Polska – posiada bogate doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w branży retail. Od wielu lat wspiera biznes w realizacji celów poprzez kreowanie i wdrażanie strategii oraz działań HR. Stawia przy tym na pozyskiwanie i rozwój talentów oraz kształtowanie przyjaznej kultury organizacyjnej niezależenie od pochodzenia firmy.

Lenartowicz specjalizuje się również w budowaniu różnorodnych i odpowiedzialnych społecznie organizacji poprzez tworzenie oraz wdrażanie innowacyjnych i docenianych projektów z obszaru CSR  i Diversity.

17 lat w Tesco

Przed dołączeniem do Netto Joanna Lenartowicz przez ponad 17 lat pracowała dla Tesco w Polsce. Przygodę z brytyjską siecią zaczęła w 2003 roku na stanowisku HR managera sklepów. W kolejnych latach obejmowała kolejne stanowiska, m.in. HR project managera, szefowej działu Retail HR, wreszcie – Head of HR. W tej roli odpowiadała za 15 tys. pracowników sklepów wszystkich formatów, biura głównego i centrów dystrybucyjnych.

Do Netto Polska Lenartowicz dołączyła w grudniu zeszłego roku. W roli dyrektora HR będzie odpowiadać przede wszystkim za wielopoziomowe zarządzanie zasobami ludzkimi, usprawnianie i wdrażanie nowych procesów w obszarze HR, a także talent management.

Integracja zespołów Tesco i Netto

Ważnym celem stawianym przed nową dyrektor HR jest integracja zespołów Tesco i Netto. Po przejęciu przez Netto znacznej części brytyjskiego biznesu w Polsce, sieć zyskała tysiąc pracowników.

Dołączenie do Netto w kluczowym momencie transformacji to dla mnie powód do dumy, ale także wyzwanie – podkreśla cytowana w komunikacie prasowym Joanna Lenartowicz.

Wierzę, że zrozumienie potrzeb biznesu i pracowników, a także wcześniejsze doświadczenie pozwolą mi na budowanie jednorodnego, zgranego i silnego zespołu Netto Polska. Ważnym aspektem polityki personalnej w najbliższych miesiącach będzie wzmacnianie przyjaznego i otwartego środowiska pracy oraz rozwój kultury organizacyjnej opartej na współpracy, zaangażowaniu i silnych wartościach – dodaje.

Zobacz też: Netto podsumowuje rok

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

 

Exit mobile version