Żabka i InPost rozpoczęły pilotaż, w ramach którego w wybranych sklepach sieci pojawiły się paczkomaty typu InDoor. Żabka w komentarzu dla naszej redakcji podkreśla, że dla zwiększenia wygody klientów, obie firmy będą rozwijać usługę nadawania i odbioru przesyłek.
O instalacji paczkomatów InPost wewnątrz części sklepów Żabki jako pierwszy poinformował serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Paczkomaty InDoor będą bez wątpienia odciążeniem dla pracowników Żabki. Klienci będą mogli samodzielnie odbierać i nadawać paczki. Nowe rozwiązanie przyczyni się również do zmniejszenia kolejek przy kasie. Z kolei dla InPostu to możliwość przetestowania nowego, mniejszego formatu paczkomatów.
Żabka komentuje
Pojawienie się paczkomatów typu InDoor skomentowało dla naszej redakcji biuro prasowe Żabki.
Żabka i InPost rozpoczęły pilotaż, w ramach którego w wybranych sklepach Żabka pojawiły się Paczkomaty® InPost typu InDoor. Obie firmy będą wspólnie, dla zwiększenia wygody klientów, rozwijać usługę nadawania i odbioru przesyłek w wybranych sklepach sieci Żabka, co zwiększy jej dostępność w całej Polsce. Paczkomaty zostały dostosowane do potrzeb sieci convenience tak, by w pełni uzupełniały portfolio oferowanych w Żabce usług – czytamy w komentarzu przesłanym nam przez biuro prasowe Żabki.
Sieć zapewnia, że przesyłki InPost nadal będzie można odebrać również w tradycyjnej formule przy kasie.
Współpraca z największym operatorem logistycznym jest naturalnym uzupełnieniem udogodnień, jakie Żabka dotychczas oferowała swoim klientom – podsumowuje biuro prasowe.
Przypomnijmy, że pierwsze paczkomaty InPostu InDoor pojawiły się w Polsce jesienią 2020 roku. Spółka zapowiedziała wtedy, że urządzenia te instalowane będą m.in. w galeriach handlowych.
Pod koniec 2021 roku InPost uruchomił paczkomat nr 16.000. Zlokalizowany jest on w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Paderewskiego 4.
Zobacz też: InPost uruchomił 16. 000 paczkomat