Żabka uruchomiła pierwszy automat vendingowy na terenie placówki medycznej. W produkty marek własnych sieci mogą zaopatrzyć się pacjenci i pracownicy jednego z prywatnych szpitali w Warszawie. Urządzenie pozwala klientom na dokonywanie szybkich zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Pilotażowy projekt realizowany jest dzięki partnerstwu z Maczfit.
Automat vendingowy Żabki znajduje się w jednym z prywatnych szpitali przy al. Rzeczypospolitej 5 w Warszawie. Stoi w ogólnodostępnej części szpitala, tuż obok izby przyjęć. Asortyment, w który została zaopatrzona maszyna, dostosowano do specyfiki lokalizacji i profilu klienta.
Zakupy w szpitalu
Dostępnych jest w nim ok. 30 produktów, głównie marek własnych Żabki. Są to m.in. dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i posiada intuicyjny panel sterowania. Pozwala na zakup jednego lub kilku produktów w trakcie jednej transakcji. Płatności za zakupy można dokonać bezgotówkowo – za pomocą karty płatniczej lub telefonu.
Podczas pobytu w szpitalu pacjenci często mają potrzebę dokonania szybkich zakupów artykułów żywnościowych czy napojów. Taką możliwość stwarza nasz automat, w którym znaleźć można dobrze wszystkim znane produkty z asortymentu sieci Żabka. Dzięki niemu pacjenci, ich bliscy, a także pracownicy szpitala mogą zakupić najwyższej jakości, pożywne dania gotowe, zdrowe kanapki oraz napoje – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żaka Polska.
Z kolei Maczfit w swojej lodówce vendingowej oferuje zbilansowane obiady, sałatki i desery. Jest to rozwiązanie gwarantujące pracownikom szpitala elastyczność i różnorodność. Codziennie do wyboru jest kilka wariantów każdego z posiłków, a dania nie powtarzają się aż przez 8 tygodni.
Przeczytaj także: Debiut Żabki Nano w Decathlonie
O firmie Żabka
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Jej sklepy odwiedza codziennie ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki.