Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Koniec sprzedaży rosyjskich produktów w serwisach: TaniaKsiazka.pl i Bee.pl

Bojkot rosyjskich produktów na europejskim rynku nabiera rozpędu

przez Redakcja
4 marca 2022
w E-commerce
0
Pracownik serwisu TaniaKsiazka.pl pakuje książkę do wysyłki

Serwisy TaniaKsiazka.pl i Bee.pl wycofują rosyjskie produkty ze sprzedaży

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Zarząd spółki Glosel, pod parasolem której działają marki TaniaKsiazka.pl i Bee.pl, podjął decyzję o wycofaniu ze sprzedaży produktów pochodzenia rosyjskiego. Jest to kolejna już firma, która przyłączyła się o bojkotu rosyjskich produktów.

Wycofanie produktów rosyjskich marek z serwisów: TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl to pokłosie rosyjskiej agresji na Ukrainę

W geście solidarności z Ukrainą z oferty naszych sklepów, tj. księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl oraz sklepu internetowego Bee.pl, wycofujemy wszystkie produkty pochodzące z Rosji. Jesteśmy mocno poruszeni sytuacją naszych sąsiadów i chcemy okazać im jak największe wsparcie – informuje Łukasz Kierus, Prezes Zarządu spółki Glosel. – Współpracujemy ściśle z Urzędem Miejskim w Białymstoku. Przekazujemy produkty ze sklepu Bee.pl oraz kartony i materiały do pakowania wszelkich darów, które trafiają do punktów zbiórek. Wśród naszych pracowników organizujemy także zbiórkę produktów dla osób potrzebujących oraz angażujemy się w różne inicjatywy, o czym informujemy na bieżąco w naszych kanałach – dodaje.
Przeczytaj także: Czy agresja Rosji na Ukrainę wzmocni znaczenie energii odnawialnej w Europie?
Przypomnijmy, że do tej pory ze sprzedaży rosyjskich produktów zrezygnowały m.in. takie sieci, jak: Carrefour, Aldi, Biedronka, Barbora, Netto, Stokrotka, Polo, Rossmann, Primavera Parfum, Hipper.pl czy Lisek.app. Właściciel firmy InPost Rafał Brzoska poinformował natomiast na swoim profilu na Linkedin, że jego firma nie będzie kupowała więcej usług i towarów z krajów agresorów.
Tags: TaniaKsiazka.pl
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
JYSK zamyka sklepy w Rosji – czy sieć na zawsze znika z tego rynku?

JYSK zamyka sklepy w Rosji - czy sieć na zawsze znika z tego rynku?

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version