Atrium Biała zyskuje nowych najemców. Kto wzbogacił ofertę centrum?

Atrium Biała wzbogaciło swoją ofertę o 3 nowe marki

Atrium Biała

W ostatnim czasie Atrium Biała wzbogaciło swoją ofertę o 3 nowe marki. Z początkiem roku w centrum handlowym otworzyły się: salon odzieżowy Pitbull (100 mkw.), butik optyczny Fielmann (117 mkw.), a także salon CCC działający w nowej odsłonie (805 mkw.). W kwietniu z kolei portfolio galerii wzmocni marka odzieży sportowej JD Sports (372 mkw.).

Centrum handlowe Atrium Biała wprowadza 3 nowe marki

Początek roku w białostockiej galerii obfitował w debiuty popularnych marek. W styczniu br. swoje progi dla klientów otworzył sklep z odzieżą  streetwearową i sportową PitBull West Coast. To pierwszy sklep tej znanej sieci w mieście. Firma projektuje ubrania z myślą o osobach aktywnych i pewnych siebie, zwolenników unikalnego stylu. W ofercie znaleźć można różnorodne kolekcje ubrań odpowiednich na każdą porę roku. Marka ma swój sklep na parterze Atrium Biała, w sąsiedztwie sklepów Big Star i Venezia.

Debiut Fielmann na białostockim rynku w Atrium Biała

W lutym na otwarcie salonu optycznego zdecydowała się niemiecka marka Fielmann, wybierając na swój lokalny debiut białostocką galerię Atrium Biała. Salon oferuje bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych, a także akcesoria do ich pielęgnacji. Klienci znajdą w nim ponad 2000 oprawek pochodzących z najnowszej własnej kolekcji marki Fielmann oraz od światowych producentów, takich jak Ray-Ban, Rodenstock czy Gucci. Podczas wizyty w salonie każdy może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku wykonanego przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu. Butik optyczny usytuowany jest na parterze obok banku Millennium i naprzeciwko wejścia do hipermarketu bi1.

Także od lutego w Atrium Biała można skorzystać z oferty marki CCC. Marka ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej, większej lokalizacji, zyskując więcej przestrzeni na ekspozycje asortymentu. Salon zaaranżowano według najnowszej koncepcji marki CCC. Przestronne wnętrza, przemyślane rozwiązania, nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności to atuty nowo otwartego sklepu. W lokalu klienci znajdą szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. Klienci CCC mogą skorzystać z bezpłatnej usługi „zamów do domu” oraz czytnika „esize.me”.

Rozwój centrum wynika z zapotrzebowani klientów

Dzięki obecności silnych, popularnych marek, możemy oferować atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany asortyment. Zależy nam na tym, aby w Atrium Biała klienci mieli do wyboru ciekawe oferty z różnych sklepów, tak, by odpowiadały one potrzebom zmieniającego się społeczeństwa i stylu życia. Dlatego uważnie przyglądamy się trendom zakupowym kupujących, uwzględniając ich preferencje w naszym portfolio. Aktualna oferta handlowa, wzbogacona o topowe marki idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby klientów – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. 

To nie koniec nowości. Już w kwietniu do grona najemców Atrium Biała dołączy znana na całym świecie firma JD Sports, specjalista shoes & apparel. To marka dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. W zależności od upodobań oraz gustów, nowo otwarty sklep zaoferuje klientom szeroki asortyment różnych stylów. Jednym słowem w JD Sports każdy znajdzie dla siebie coś, co będzie odpowiednikiem must-have nadchodzącego sezonu. Obecność marki JD Sports w Atrium Biała to także możliwość poznania jej własnych brandów, takich jak Pink Soda Sport czy Supply&Demand, a także limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep zlokalizowany będzie obok drogerii Super Pharm.

Exit mobile version