- Polacy planują zakupy kosmetyków w Rossmannie
- Takie wnioski płyną z danych aplikacji do tworzenia list zakupowych – Listonic
- 92,6% ankietowanych wskazało, że planuje zakupy kosmetyczne w Rossmannie
Jak wynika z danych Listonic, Rossmann jest najchętniej wybierany do zakupu kosmetyków. Aplikacja do tworzenia list zakupowych podała, że w 2021 roku konsumenci za jej pośrednictwem przygotowali 5,7 mln list produktów. Największa część użytkowników aplikacji, planowała zakupy kosmetyków w sieci Rossmann. Wpływ na to miały czynniki ekonomiczne.
Rossmann najchętniej wybierany do zakupu kosmetyków
Rossmann jest zdecydowanym liderem wśród drogerii – wynika z „Rankingu popularności sieci handlowych w Polsce” za 2021 rok przygotowanego przez Listonic. To aplikacja na smartfony, dzięki której szybko i łatwo można zaplanować swoje zakupy.
Aż 61 proc. Polaków przyznało w badaniu, że po kosmetyki najchętniej chodzi do drogerii. Z tego grona 92,6 proc. ankietowanych zadeklarowało, że kosmetyczne zakupy planuje właśnie w Rossmannie. Drugie w raporcie było Hebe, którego udział w listach zakupowych wyniósł 4,34 proc. Trzeci był Super-Pharm z udziałem 2,19 proc.
Przeczytaj także: Rossmann przekazuje darmowe podpaski dla szkół.
Raport przygotowano po raz siódmy. Zweryfikowano w nim 5,75 mln list zakupowych w 2021 r., z czego 780 tys. zawierało nazwy sieci handlowych. Z aplikacji regularnie korzysta 200 tys. użytkowników. Ponad 26 tys. z nich wskazało w badaniu swoje preferencje dotyczące sieci sprzedaży.