W kwietniu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej Galerii Tomaszów pod hasłem „Specjaliści od dobrego nastroju”. Ambasadorami i twarzami nowej kampanii będą pracownicy galerii. Pierwsza, wiosenna kampania zrealizowana z udziałem trenerek fitness nosi tytuł „Trenuj z nami dobry nastrój”.
Galeria Tomaszów rusza z nową kampanią wizerunkową
Nowa, pełna pozytywnej energii i mocnych barw kampania Galerii Tomaszów nawiązuje do wcześniejszego motywu wiodącego. Wówczas to w kampaniach występowali tomaszowianie prezentujący swoje pasje i zawody. Tym razem do współpracy zaproszono osoby, które na co dzień pracują w centrum handlowym. Pracownicy Galerii Tomaszów, jako specjaliści od dobrego nastroju, pokazują w jaki sposób na co dzień dbają o samopoczucie wszystkich, którzy odwiedzają centrum, a także inspirują do konkretnych działań.
Przeczytaj także: Na czym polega kampania „EkoWileńska”?
Pokazujemy naszych pracowników w ich codziennej pracy, naturalnie, w strojach pracowniczych, bez specjalnych stylizacji czy makijaży. Zależy nam na prostocie, a jednocześnie sile i autentyczności przekazu. O klimacie w galerii stanowią konkretni, pełni pasji ludzie. To oni sprawiają, że każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się dobrze – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle.

Kampania pokazuje nową dynamikę wizerunku marki podkreślając jej misje i lokalny charakter. Pierwsza odsłona kampanii startuje pod hasłem „Trenuj z nami dobry nastrój”. Występują w niej dwie trenerki fitness pracujące w znajdującym się na terenie galerii klubie Fit Fabric.
Naszym celem jest wsparcie wszystkich klientów. Chcemy też zwrócić uwagę na to, jak ważna jest dbałość o dobry nastrój każdego dnia. Ponadto istotne są takie aspekty jak wyjście na zakupy, do kina, restauracji czy na trening. To wszystko pozwala na chwilowy odpoczynek, oderwanie się od trudów dnia codziennego i daje siłę do dalszego działania – dodaje Olga Wiernicka.
Kampania reklamowa będzie prowadzona na nośnikach galerii. Ponadto pojawi się w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które będę emitowane na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA. Fotografem jest Dariusz Kwapisiewicz, tomaszowianin, od dawna współpracujący z centrum.