Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Specjaliści od dobrego nastroju w Galerii Tomaszów

Galeria startuje z nową kampanią wizerunkową

przez Redakcja
11 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów, galeria handlowa wieczorem podświetlona

Rusza nowa kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów

W kwietniu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej Galerii Tomaszów pod hasłem „Specjaliści od dobrego nastroju”. Ambasadorami i twarzami nowej kampanii będą pracownicy galerii. Pierwsza, wiosenna kampania zrealizowana z udziałem trenerek fitness nosi tytuł „Trenuj z nami dobry nastrój”.

Galeria Tomaszów rusza z nową kampanią wizerunkową

Nowa, pełna pozytywnej energii i mocnych barw kampania Galerii Tomaszów nawiązuje do wcześniejszego motywu wiodącego. Wówczas to w kampaniach występowali tomaszowianie prezentujący swoje pasje i zawody. Tym razem do współpracy zaproszono osoby, które na co dzień pracują w centrum handlowym. Pracownicy Galerii Tomaszów, jako specjaliści od dobrego nastroju, pokazują w jaki sposób na co dzień dbają o samopoczucie wszystkich, którzy odwiedzają centrum, a także inspirują do konkretnych działań.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: Na czym polega kampania „EkoWileńska”?

Pokazujemy naszych pracowników w ich codziennej pracy, naturalnie, w strojach pracowniczych, bez specjalnych stylizacji czy makijaży. Zależy nam na prostocie, a jednocześnie sile i autentyczności przekazu. O klimacie w galerii stanowią konkretni, pełni pasji ludzie. To oni sprawiają, że każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się dobrze – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle.

Rusza nowa kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów Trenuj z nami dobry nastrój, dwie trenerki fitnessu
Rusza nowa kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów Trenuj z nami dobry nastrój

Kampania pokazuje nową dynamikę wizerunku marki podkreślając jej misje i lokalny charakter. Pierwsza odsłona kampanii startuje pod hasłem „Trenuj z nami dobry nastrój”. Występują w niej dwie trenerki fitness pracujące w znajdującym się na terenie galerii klubie Fit Fabric.

Naszym celem jest wsparcie wszystkich klientów. Chcemy też zwrócić uwagę na to, jak ważna jest dbałość o dobry nastrój każdego dnia. Ponadto istotne są takie aspekty jak wyjście na zakupy, do kina, restauracji czy na trening. To wszystko pozwala na chwilowy odpoczynek, oderwanie się od trudów dnia codziennego i daje siłę do dalszego działania – dodaje Olga Wiernicka.

Kampania reklamowa będzie prowadzona na nośnikach galerii. Ponadto pojawi się w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które będę emitowane na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA. Fotografem jest Dariusz Kwapisiewicz, tomaszowianin, od dawna współpracujący z centrum.

Tags: Galeria Tomaszów
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Neonet lada kasowa punkt obioru zamówień internetowych w parku handlowym w Łomiankach

Sieć Neonet z pierwszym sklepem w Łomiankach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version