Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Trzy nowe restauracje, kuchnia centralna i wejście na rynek mniejszych miast – Koku Sushi rozwija sieć

Koku Sushi podsumowuje pierwszy kwartał roku

przez Redakcja
15 kwietnia 2022
w Franczyza
0
Koku Sushi

Koku Sushi

Podobne artykuły

Delikatesy Centrum otworzyły nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes

500. restauracja McDonald’s otwarta w Wyszkowie

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim

Spar otwiera trzy nowe sklepy

Pierwszy kwartał 2022 roku przyniósł Koku Sushi trzy kolejne punkty. To restauracje w Białymstoku, na warszawskim Mokotowie oraz point w Krakowie. Dodatkowo działalność z nowym właścicielem wznowił lokal w Gdańsku. Na tym jednak nie koniec, bowiem umowy są też podpisane w kolejnych miejscowościach. W tym tych poniżej 20 tys. mieszkańców.

W sumie na mapie kraju funkcjonuje już 45 sushi barów pod szyldem Koku Sushi. To czyni sieć największym franczyzodawcą w branży gastronomicznej, specjalizującym się w kuchni japońskiej.
Przeczytaj także: Carrefour wprowadza wegańską ladę
Na ten wzrost składają się dwa czynniki – z jednej strony stale pozyskujemy nowych partnerów, z drugiej – obecni franczyzobiorcy coraz częściej stają się multifranczyzobiorcami i decydują się na otwarcie kolejnej restauracji. To dla nas wyraźny sygnał, że proponowane przez nas rozwiązania działają, a kierunek rozwoju sieci pozwala właścicielom maksymalizować zyski – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka KOKU Sushi.

Koku Sushi to największa sieć sushi barów w Polsce

Mowa tu przede wszystkim o różnych formatach współpracy, jakie znajdują się w ofercie sieci – od restauracji premium, przez lokal standard, aż po nastawiony na rynek delivery point. Dodatkowo Koku Sushi wprowadziło model kuchni centralnej, stworzonej na potrzeby właścicieli kilku restauracji w jednym mieście.

Kuchnia centralna – sposób na multifranczyzę

Pierwsza kuchnia centralna powstała w Białymstoku, a wyposażony w nią lokal jest czwartym punktem własnym Koku Sushi.
Pod koniec lutego tego roku przeprowadziliśmy dla naszych franczyzobiorców szkolenie z działania kuchni centralnej. Jej podstawą są nowoczesne urządzenia, które automatyzują i usprawniają pracę – to maszyny do dozowania i płukania ryżu, studzenia i zaprawiania, urządzenie do układania ryżu na nori oraz kater do krojenia rolek. Dzięki nim jesteśmy w stanie zapewnić jeszcze większą powtarzalność potraw, ale co najważniejsze – jednocześnie zaopatrywać kilka restauracji – tłumaczy Urszula Olechno.

 

Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi podczas szkolenia dla franczyzobiorców

Sushi w małym mieście

Przez długi czas sushi bary były domeną dużych lub średnich miast. Od kilku lat widać jednak wyraźnie, że kuchnia japońska się demokratyzuje. Coraz chętniej sięgają po nią także mieszkańcy spoza aglomeracji.
Do tej pory celowaliśmy w miasta powyżej 40 tys. mieszkańców. Dziś jednak rynek znacząco się powiększył. W najbliższych miesiącach pojawimy się m.in. w 7-tysięcznej Chojni. Zapotrzebowanie na lokale serwujące wysokiej jakości kuchnię japońską jest tam naprawdę duże. Chcemy więc wykorzystać ten potencjał  i udowodnić, że z powodzeniem można rozwijać biznes także w małej miejscowości – podsumowuje Urszula Olechno.
Tags: Koku Sushi
ShareTweet

Podobne artykuły

Delikatesy Centrum otworzyły nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh
Franczyza

Delikatesy Centrum otworzyły nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes
Franczyza

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes

500. restauracja McDonald’s otwarta w Wyszkowie
Franczyza

500. restauracja McDonald’s otwarta w Wyszkowie

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim
Franczyza

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim

Spar otwiera trzy nowe sklepy, wygląd sklepu SPAR w Żbikowicach
Franczyza

Spar otwiera trzy nowe sklepy

Sylwester Cacek, Sfinks podsumowuje wyniki w 2021 r.
Franczyza

Mniejsze jednostkowe przychody ze sprzedaży, ale również mniejsza strata netto w 2021 r. w porównaniu do 2020 r. – Sfinks podsumowuje wyniki

Następny artykuł
Lancerto kolekcja damska, elegancki strój damski

Lancerto z pierwszą w historii kolekcją damską

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version