Dzięki zakupom zrobionym w tym czasie przez odwiedzających dm konsumentów Fundacja zebrała środki, które zostaną przeznaczone na projekty wspierające dzieci i młodzież.
dm Drogerie-Markt wystartowały z pierwszą w Polsce „Akcją kasjerską”, która wpisuje się w działania marki mające na celu aktywne uczestnictwo w lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie. Ta inicjatywa jest koncepcją ugruntowaną w Niemczech, gdzie wolontariusze ze społeczności, a także znani sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy regularnie biorą udział w akcjach kasjerskich. Przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów dm, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje.
Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, także w ich codziennym życiu, pokazywać, że nasze działania naprawdę są w stanie zrobić różnicę poprawiając jakość wzajemnego funkcjonowania we wspólnym środowisku. Interesuje nas wszystko, co dzieje się w zasięgu 10-20 km od naszego sklepu. Kibicujemy, wspieramy, promujemy, a jeśli istnieje taka potrzeba, pomagamy. Otwierając sklep, stajemy się częścią lokalnej społeczności – mówi Markus Trojansky, General Manager dm w Polsce.
Wrocławska akcja kasowa będzie pierwszą w Polsce. Zorganizowana została wspólnie z Dortmundzko-Wrocławsko-Lwowska Fundacją im. Św Jadwigi, której wolontariusze w sobotę 6 sierpnia w godzinach 12.00 – 13.00 obsługiwali klientów drogerii. Dzięki zakupom zrobionym w tym czasie przez konsumentów Fundacja zebrała środki, które zostaną przeznaczone na projekty wspierające dzieci i młodzież. Na miejscu, wraz z wolontariuszami obecny był także Prezes Fundacji, Pan Kazimierz Pabisiak.