Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Reklamy Salonów Agata z Małgorzatą Sochą i Ewą Kasprzyk w rolach Synowej i Teściowej zna cała Polska

Salon Agata

Do ambasadorek marki  Agata dołącza znany i ceniony projektant wnętrz Tomasz Pągowski. Teściowa i Synowa – po tym, jak same się urządziły – obserwując Tomasza postanawiają również… urządzać innych.

„W Salonach Agata dla każdego coś: polecają projektanci” – taka big idea przyświeca najnowszej kampanii marki. Urządzanie wnętrz to ekscytujący i przyjemny czas, ale z pewnością jest nie lada wyzwaniem. Każdy szczegół odgrywa bardzo dużą rolę, a wszystkie elementy muszą ze sobą współgrać. Całe mnóstwo mebli oraz artykułów wyposażenia w różnych stylach można znaleźć w Salonach Agata. Odpowiednie połączenie ich ze sobą gwarantuje nie tylko wspaniały wygląd, ale także oddaje indywidualny charakter domowników.
Tomasz Pągowski

Synowa i Teściowa „robią dizajn!”

Przez ostatnie dwa lata Gośka i Teściowa bawiły widzów perypetiami związanymi z urządzaniem swoich wnętrz. Teraz, kiedy obie już na dobre się urządziły, wpadają na dosyć nietypowy pomysł – chcą zostać projektantkami i pomóc innym tworzyć wyjątkowe, domowe przestrzenie. Samozwańcze projektantki będą uważnie przyglądać się i naśladować prawdziwego profesjonalistę, czyli Tomasza Pągowskiego. Projektant dołącza do Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk jako charyzmatyczny „konkurent” Synowej i Teściowej, dzielący się swoją ekspercką wiedzą w zakresie aranżacji wnętrz z klientami salonu.

Tomasz Pągowski – ekspert w dziedzinie dizajnu

Wybór trzeciego Ambasadora Salonów Agata nie był przypadkowy – Tomasz Pągowski to znany ekspert w dziedzinie designu, którego sympatią obdarzyli m.in. widzowie kilku programów telewizyjnych o metamorfozach wnętrz. Projektant stworzył wraz z aktorkami udane trio, które obserwować będzie można w kolejnych odsłonach kampanii.

Salony Agata oferują meble i artykuły wyposażenia wnętrz w różnych stylach, a przy tym przystępne cenowo – szczególnie do tego ostatniego aspektu przywiązujemy dużą wagę, myśląc o naszych Klientach. Z tego powodu chcemy podkreślić, że każdy, dosłownie każdy może w naszych salonach znaleźć coś dla siebie. Nierzadko profesjonalni projektanci polecają produkty dostępne w naszej sieci, a wyrazem tego jest obecność Tomasza Pągowskiego w naszej kampanii. Gośka i Teściowa oraz Tomasz to dwa, a nawet trzy żywioły – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.                                                                                                                                                                        Badania wskazują, że nasze reklamy są bardzo lubiane przez Polaków. Wierzymy, że w nowej odsłonie kampanii Klienci zobaczą nie tylko zabawne historie, ale także zauważą jak bardzo Salony Agata zmieniły się w ostatnich latach i jak wiele mają do zaoferowania zarówno pod kątem asortymentu, jak i wyjątkowych promocji – dodaje Wadas.

Nowa kreacja Salonów Agata obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, a także dedykowane kreacje video do internetu, displaye oraz materiały POS. Za kreację odpowiada agencja PZL, za realizację dom produkcyjny Film Republic. Za zakup czasu reklamowego w telewizji nadal dokonuje w imieniu marki dom mediowy Spark Foundry. Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture.
Spotom telewizyjnym towarzyszy akcja promocyjna na wszystkie produkty z oferty sieci – „Rabaty do 20% albo 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów”, która potrwa do 3 września.
Exit mobile version